بیش از ۱۹۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی از ابتدای سال تا کنون در هرمزگان

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۶:۴۳
کد خبر: ۸۲۲۲۰۶
بیش از ۱۹۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی از ابتدای سال تا کنون در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیش از 198 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در هرمزگان به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، خلیل قاسمی گفت: از ابتدای سال تا کنون بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگانبیش از 198 هزار بازرسی از واحدهای صنفی به عمل آوردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجموع تخلفات کشف شده را بیش از دو هزار مورد اعلام نمود و گفت: در این مدت شهروندان 9 هزار مورد گزارش خورد را از طریق سامانه 124دریافت شکایات مردمی به ثبت رسانده اند. 

 وی اظهار داشت: در بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی دوازده هزار و 593 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 599 میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رای نهائی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در یازده ماه گذشته 32 واحد صنفی متخلف پلمپ و 18 واحد صنفی متخلف به نصب پارچه محکوم شده اند.

قاسـمی تصریح کرد: کانکس های بازرسان با توجه به نزدیکی پایان سال همچنان در محـل های نزدیک بازار،  مجتمع های تجاری و خرید مستقرند تا در اسرع وقت بتوانند به شکایات مردم رسیدگی نمایند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان گفت: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز