رفع تصرف از اراضی ملی قشم به ارزش ۴۷ میلیارد ریال / عملکرد یک ساله واحد حفاظت از اراضی ملی منطقه آزاد قشم

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۹:۲۵
کد خبر: ۸۲۳۶۲۶
مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی ملی جزیره قشم به ارزش 47 میلیارد ریال طی یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،حسین رفیعی در دوازدهمین جلسه کارگروه حفاظت از اراضی ملی که با حضور جمعی از مسئولین سازمان منطقه آزاد قشم در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد، به ارایه عملکرد یک ساله واحد حفاظت از اراضی ملی منطقه آزاد قشم پرداخت و بیان داشت: 78 هزار و 355 مترمربع، مساحت این اراضی بوده که با تلاش نیروهای این سازمان آزاد سازی شده است.

وی با اشاره به تعداد اکیپ های گشت واحد حفاظت از اراضی ملی منطقه آزاد قشم ادامه داد: با توجه به تعداد محدود نیروهای این واحد، تعداد 943 اکیپ از ابتدای سال 1397 تا کنون در سطح جزیره فعال بوده است.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بررسی تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی از عمده ترین وظایف این واحد پرتلاش در سازمان منطقه آزاد قشم است.

شایان ذکر است، دوازدهمین جلسه کارگروه حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم، با حضور مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل، مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات و جمعی از مسئولین سازمان منطقه آزاد قشم امروز سه شنبه 21 اسفند ماه در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز