اختصاص ۳۲۰ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان نوروز ۹۸ قشم

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۷:۰۲
کد خبر: ۸۲۴۰۶۰
مدیر آموزش و پرورش قشم از اختصاص 320 کلاس درس در 55 واحد آموزشی در دو شهر قشم و درگهان به عنوان مکانی برای اسکان فرهنگیانی که قصد سفر به جزیره قشم دارند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مدیر آموزش و پرورش قشم از اختصاص 320 کلاس درس در 55 واحد آموزشی در دو شهر قشم و درگهان به عنوان مکانی برای اسکان فرهنگیانی که قصد سفر به جزیره قشم دارند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مطنقه آزاد قشم، بهرام پوراشرف اعلام کرد: آموزش و پرورش قشم امسال نیز همانند سال های گذشته، شرایط اسکان مناسب مسافران فرهنگی جزیره قشم در ایام نوروز 98 را برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: فرهنگیانی که در ایام نوروز قصد سفر به جزیره قشم دارند می بایست با مراجعه به سامانه اسکان فرهنگیان و ثبت نام در این سامانه نسبت به رزو مکان برای روزهای 29 اسفند 97 تا پایان تعطیلات  فروردین 98 اقدام نمایند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش قشم، کلاس های درس مدارس که با فرش و گلیم پوشش داده شده دارای امکاناتی همچون پتو و بالش است و یخچال، گاز و تلویزیون مشترک هم برای استفاده همکاران فرهنگی پیش بینی شده است.

وی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهر قشم در محل کانون فرهنگی شهید ذاکری شهر قشم واقع در خیابان ولیعصر (عج) بعد از چهار راه پردیس به سمت بازار قدیم و ستاد اسکان فرهنگیان شهر درگهان در مدرسه خوارزمی دی مسیر روستای کووه ای به سمت درگهان قرار دارد.

پور اشرف اظهار داشت: 60 نفر از همکاران فرهنگی به عنوان عوامل اجرایی با ستاد اسکان فرهنگیان قشم همکاری می کنند و امیدواریم مسافران فرهنگی در سفر به جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس و بازدید از ظرفیت های کم نظیر گردشگری قشم، خاطره شیرینی از حضور در این منطقه را با خود به یادگار ببرند.

بنا به این گزارش، همه ساله شمار زیادی از هموطنانمان از جمله فرهنگیان با آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز از نقاط مختلف کشور با هدف بازدید از ظرفیت های گردشگری قشم به ویژه طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، دره ستاره ها، دره و تنگه چاهکوه، جزایر ناز، غارهای خوربس، چاه های تلا و بادگیرهای زیبای بندر تاریخی لافت، خلیج دلفین های هنگام، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، موزه ژئوپارک شهر قشم، سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها و مهمتر از همه استفاده از غذاهای لذیذ بومیان که با ماهیان خلیج فارس طبخ می شود راهی این جزیره در جنوب کشور می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز