بازدید وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان از اسکله گردشگری روستای سهیلی جزیره قشم/تاکید وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت توجه همه جانبه به اقتصاد دریا محور/وزیر راه و شهرسازی: توسعه و پیشرفت هرمزگان از زمان حضور دکتر همتی جان تازه ای گرفته است

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۲:۳۱
کد خبر: ۸۲۵۴۰۹
دکتر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان از اسکله گردشگری روستای سهیلی در کنار جنگل های حرا در جزیره قشم بازدید نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، وزیر راه و شهرسازی در سخنانی در جمع مردم روستای سهیلی جزیره قشم با تاکید بر ضرورت توجه همه جانبه به اقتصاد دریا محور، بیان داشت: اقتصاد دریا محور سهم بزرگی در شکوفایی استان هرمزگان دارد.

وی ادامه داد: دکتر همتی استاندار هرمزگان به موضوع مهم اقتصاد دریا محور اهتمام ویژه ای داشته و از زمان حضور ایشان در جایگاه استاندار هرمزگان توسعه و پیشرفت هرمزگان جان تازه ای گرفته است.

اسلامی تصریح کرد: توسعه گردشگری دریایی از اولویت‌های مهم در برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی است و در این راستا اقدامات ارزنده ساخت اسکله های گردشگری صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این امر موجب ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق می شود.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در سخنانی در جمع مردم روستای سهیلی جزیره قشم، اظهار داشت: این منطقه با ایجاد اسکله‌های گردشگری برای پذیرش گسترده گردشگران از سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروز آماده است.

شایان ذکر است؛ سازمان بنادر و دریانوردی در هفت نقطه از جزیره قشم اسکله های گردشگری در راستای توسعه گردشگری دریایی به ویژه در کنار جنگل های حرا ایجاد نموده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز