دکتر همتی در شورای مدیران استانداری هرمزگان:

نظارت و راهبری دستگاه های اجرایی به طور جدی توسط مجموعه استانداری انجام شود/مدیران کل استانداری منشا ایده ها و پیشنهادات کاربردی و خلاقانه باشند

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۳:۱۶
کد خبر: ۸۳۰۸۰۰
استاندار هرمزگان گفت: نظارت جدی بر دستگاه های اجرایی از مهمترین وظایف استانداری محسوب می شود که مدیران کل استانداری باید آن را به طور جدی پیگیری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در نشست شورای مدیران استانداری هرمزگان با تأکید بر اینکه در سال جدید باید تلاش مضاعف و مدیریت بهتری جهت تحقق اهداف این سال به ویژه در حوزه رونق تولید داشته باشیم، عنوان کرد: مدیران کل با روحیه و انگیزه بیشتر و تحولی سازنده کارها را به پیش ببرند.

وی ادامه داد: سازماندهی مناسب، مدیریت کارآمد، نظم و انضباط در کار و مدیریت شاداب و بانشاط از مواردی است که انتظار داریم مدیران در سال جدید آنها را سرلوحه قرار دهند.

استاندار هرمزگان افزود: مدیران باید به طور شبانه روز خود را وقف کار نموده و ایده پردازی های جدید برای رسیدن به اهداف از طریق بهینه ترین راه داشته باشند.

همتی تصریح کرد: مجموعه مدیران استانداری عملکرد یک سال گذشته خود را مورد بررسی قرار داده و تلاش کنند که کمبودها و نواقص کار خود را جبران نمایند.

وی با تأکید بر اینکه باید جامعه را شاداب و بانشاط اداره کنیم، بیان داشت: حرکت و تحول مدیران موجب ایجاد شادابی و نشاط بیشتر در جامعه خواهد شد.

استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم جدیت مدیران در راستای تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیگیری اجرای برنامه‌های دولت، اظهار داشت: در سال ۹۸ باید تلاش کنیم که با وجود تحریم ها، کارهای بهتری برای خدمت به مردم انجام شود و فرصت های طلایی که در بطن تحریم ها وجود دارد که موجب توجه به توانمندی های داخلی خواهد شد را بیابیم و آن ها را عملیاتی کنیم.

همتی با بیان اینکه مدیران کل استانداری باید منبع و منشا افکار، ایده ها و پیشنهادات کاربردی و خلاقانه باشند، خاطرنشان کرد: باید در سیستم اداری و مجموعه استانداری روح جدیدی بدمیم و برنامه ها و افکار جدید را به کار بگیریم.

وی گفت: سرعت در انجام کار از موارد بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین چهارچوب برنامه‌ها باید برای زیر مجموعه ترسیم و تبیین گردد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید به ایده های نوین و خلاقانه میدان دهیم، عنوان کرد: استانداری باید همه دستگاه های اجرایی در استان و بخش خصوصی را راهبری و هدایت کند و از نزدیک برنامه هایی که در حال اجراست را تحت نظارت قرار دهد.

وی تقویت میز خدمت و تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی را از مهمترین اولویت‌های سال ۹۸ در هرمزگان در راستای ایجاد رضایتمندی در میان مردم اعلام کرد و گفت: توسعه شبکه دولت الکترونیک از مواردی است که باید در راستای سهولت انجام کار مردم در سراسر استان پیگیری شود و میز خدمت در دستگاه های اجرایی نیز باید تقویت گردد.

همتی تاکید کرد: نظارت جدی بر دستگاه های اجرایی از مهمترین وظایف استانداری محسوب می شود که مدیران کل استانداری باید آن را به طور جدی پیگیری نمایند.

استاندار هرمزگان تولید را پشتوانه کشور دانست و بر لزوم بکارگیری منابع در این عرصه و واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی تاکید کرد و بیان داشت: تکریم بخش خصوصی با تسریع در انجام کار این بخش محقق می شود و روان سازی کار برای بخش خصوصی از اولویت های مهم در سال جاری است.

همتی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید به طور تمام وقت در خدمت مردم و بخش خصوصی باشند تا تولید رونق پیدا کند، چون رمز موفقیت کشور در گروی رونق تولید است.

وی گفت: همه ما باید تلاش کنیم که جاذبه هایی برای سرمایه گذاران در هرمزگان ایجاد شود تا آنها این استان را برای فعالیت انتخاب کنند و در این راستا باید ظرفیت های نهفته در این استان را به خوبی معرفی کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: همه مدیران تلاش کنند تا در سال جاری خدمات بهتر و باکیفیت تری را در استان به مردم ارائه نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز