رئیس اداره شیلات بندرعباس خبر داد:

اعزام هفت فروند شناور قایق صیادی به مناطق سیل زده

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۳:۲۲
کد خبر: ۸۳۱۸۷۶
اعزام هفت فروند شناور قایق صیادی به مناطق سیل زده
رئیس اداره شیلات بندرعباس از اعزام هفت فروند شناور قایق صیادی به مناطق سیل زده در راستای امداد رسانی به هموطنان سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، ابراهیم عالی زاده با اشاره به تلاش بربه کار گیری کلیه ظرفیت های شیلاتی استان در راستای امدا رسانی به هموطنان سیل زده گفت:صیادان بندرعباسی افزون بر ارسال به کمک های نقدی و غیر نقدی خود،با اعلام نیاز از سوی خوزستان اقدام به اعزامم داوطلبانه هفت فروند شناور صیادی قایق به مناطق سیل زده کردند.

عالی زاده با بیان اینکه صیادان از اقشار زحمت کش جامعه بوده  و همواره پشت کشور و این مرز و بوم بوده اند گفت:در صورت اعلام نیاز از سوی مناطق سیل زده روند اعزام شناور های صیادی و ناخدا هها ادامه خواهد داشت و خوشبختانه از نظر نیروی داوطلب حاضر در میدان هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس اداره شیلات بندرعباس در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر "" کمک‌های مردمی و ورود دستگاه‌های عمومی به عرصه امداد و جبران خسارت‌ها، وظیفه مهمی است" گفت: مردم عزیز خوزستان نیز همچنان درگیر بسیاری از مشکلات ناشی از سیل چندی پیش می‌باشند که از  خداوند متعال می خواهیم به این عزیزان صبر دهد و با لطف خود سختی‌ها را جبران فرماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز