سرپرست معانت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان کارون به استان هرمزگان سپرده شد/اقلام مختلف امدادی به تناوب به استان خوزستان ارسال می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۱:۳۳
کد خبر: ۸۳۲۷۳۸
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: پس تعیین استان هرمزگان به عنوان یکی از استان های معین امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان توسط وزارت کشور، شهرستان سیل زده کارون این استان جهت امداد رسانی به استان هرمزگان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر ایرج حیدری در نشست بررسی آخرین اقدامات برای امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان با قدردانی از کمک های  بسیار خوب مردم استان هرمزگان به مردم مناطق مختلف سیل زده کشور در تشریح اقدامات استان برای امدادی رسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان، عنوان کرد: پس از اینکه وزارت کشور استان هرمزگان را به عنوان یکی از استان های معین استان خوزستان جهت امداد رسانی به سیل زدگان اعلام نمود شهرستان کارون این استان جهت امداد رسانی مطلوب  به سیل زدگان به استان واگذر گردید.

وی در همین رابطه تصریح کرد: هم اکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در شهرستان کارون استان خوزستان مستقر گردیده و با استقرار سیستم آشپزخانه و نانوایی و سایر تجهیزات مورد نیاز  در حال خدمات رسانی به سیل زدگان شهرستان کارون می باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اقلام مختلف مواد غذایی مورد نیاز سیل زدگان شهرستان کارون برای 10 روز نیاز آنها توسط سپاه پاسداران استان به این شهرستان ارسال گردیده است.

حیدری با اشاره به ارسال کمک های امدادی جدید از سوی سپاه استان به شهرستان کارون ،تصریح کرد: تیم امداد و نجات به همراه تیم پزشکی و یک دستگاه آمبولانس امروز به شهرستان کارون استان خوزستان اعزام می گردند تا روند خدمات رسانی تسریع  یابد.

وی  گفت:  از سوی هلال احمر استان تاکنون چندین محموله کمک های امدادی شامل ارسال یک تریلر چادر امدادی به تعداد 100 دستگاه و اقلام مختلف مواد غذایی به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شده است و ارسال کمک های مردمی به تناوب توسط دستگاه های ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در تشریح کمک های صنایع استان به مناطق سیل زده استان خوزستان گفت: امروز کمک های مختلف امدادی اهدایی مردم  و دستگاه های اجرایی به ویژه صنایع نظیر پالایش نفت بندرعباس توسط سپاه استان و هلال احمر به شهرستان کارون  با برنامه ریزی ارسال می گردد.

حیدری  با اشاره به اقلام مورد نیاز مردم شهرستان سیل زده کارون تصریح کرد:  مردم سیل زده شهرستان کارون به شدت نیازمند اقلام مختلف مواد غدایی، دارویی، امدادی و ماشین آلات سنگین  برای مهار سیلاب ها و جلوگیری از ورود آب خانه ها هستند که از مردم شریف استان درخواست کمک و همراهی را داریم.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که مورد انتظار است که کلیه کمک های مردم استان  برای مناطق سیل زده توسط دستگاه های امدادی نظیر سپاه ، هلال احمر ، کمیته امداد و بهزیستی جمع آوری و با محوریت سپاه پاسداران به مناطق سیل زده خوزستان  ارسال گردد.

سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد : ارسال  کمک های امدادی از سوی استان به شهرستان کارون تا زمانی که ستاد بحران کشور و مقام عالی وزارت کشور  اعلام کنند و شهرستان  سیل زده کارون به شرایط پایدار برسد با همت و همراهی مردم استان ادامه خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز