کمک بیش از ۲۱ میلیارد تومانی حامیان هرمزگانی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۰:۱۵
کد خبر: ۸۳۲۷۸۵
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در سال 97 حامیان و خیران هرمزگانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین 21 میلیارد و 951 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتیبان معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: در سال 97 حامیان و خیران هرمزگانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین 21 میلیارد و 951 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان کمک کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته است.

وی مساعدت‌های نقدی حامیان به‌طور مستقیم به‌حساب ایتام واریز می‌شود، تصریح کرد: کمک خیران طی سال 97، مبلغ 15 میلیارد و 527 میلیون تومان به‌صورت نقدی و شش میلیارد و 388 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی (کالا) به فرزندان ایتام و محسنین خانوار‌های تحت حمایت استان هرمزگان مساعدت

کردند.

الهیاری بابیان اینکه ایتام این استان تحت حمایت 30 هزار و 759 حامی قرار دارند، افزود: از مجموع این نیکوکاران هشت هزار و 645 نفر حامی بومی، 20 نفر خارج از کشور و مابقی از سایر استان‌های کشور از این ایتام حمایت می‌کنند.

وی در خصوص 12 هزار و 725 نفر فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از کمک‌های حامیان برخوردار هستند، اظهار داشت: هشت هزار و 532 یتیم و چهار هزار و 193 فرزند نیازمند نیز در قالب طرح محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به دیگر حمایت‌های حامیان نیکوکار اشاره و بیان کرد: حامیان ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت ماهیانه به فرزندان معنوی خود، درزمینهٔ ساخت و بهسازی مسکن، خرید لوازم‌خانگی، کمک‌هزینه تحصیلی، خدمات درمانی و دیگر نیازهای این خانوار‌های ایتام و محسنین مشارکت می‌کنند.

الهیاری در پایان ضمن قدردانی از حامیان و خیران نیکوکار که همواره به یاد خانوارهای ایتام هستند، گفت: نیکوکاران عزیز جهت ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ آمادگی خود را جهت مشارکت در این طرح اعلام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز