معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی در آیین اختتامیه‌ همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان:

بازگشت سرمایه در هرمزگان تضمین شده است

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۰:۱۳
کد خبر: ۸۳۵۱۸۴
عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت: بازگشت سرمایه در این استان تضمین شده است و نباید هیچ شکی در سرمایه‌گذاری در هرمزگان داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر حمیدرضا تیموری در آیین اختتامیه‌ همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان عنوان کرد: زیرساخت‌های توسعه کشور از حوزه‌ گردشگری شروع می‌شود و استان هرمزگان در این زمینه بی نظیر است و‌صندوق توسعه‌ملی آماده‌ حمایت از سرمایه‌گذاران در این بخش است.

وی گفت: در حوزه‌ آب و کشاورزی و بخش آبزی‌پروری هرمزگان از فرصت‌های کم نظیری برخوردار است که با هزینه‌ کم نسبت به دیگر استان‌ها می‌شود در این حوزه سرمایه‌گذاری کرد و اشتغال ایجاد کرد.

عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی تصریح کرد: نگاه استاندار هرمزگان به این استان نگاهی توسعه ای است و‌ سرمایه‌گذار همین حمایت را می‌خواهد.

تیموری خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار امنیت می‌خواهد و استاندار هرمزگان امنیت سرمایه‌گذار را ۱۰۰ درصد تضمین نموده است.

وی بیان داشت: بازگشت سرمایه در این استان تضمین شده است و نباید هیچ شکی در سرمایه‌گذاری در هرمزگان داشت.

عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی افزود: ۲ هزار میلیارد تومان منابع برای گردشگری در کل کشور وجود دارد در حوزه آبزی پروری نیز در این استان ظرفیت های بسیار برای سرمایه گذاری وجود دارد.

تیموری ادامه داد: در بخش صنعت و معدن و صادرات نیز آمادگی حمایت از سرمایه گذاری وجود دارد.

وی گفت: نگاه دکتر همتی استاندار هرمزگان نگاه وسیع به بخش سرمایه گذاری بوده و سرمایه گذار نیز به دنبال امنیت می باشد.

عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی اظهار داشت: مطمئن باشید علاوه بر اینکه منابع مالی برای طرح های سرمایه‌گذاری وجود دارد بازگشت سرمایه آن نیز اتفاق می افتاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز