مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان:

روند توسعه شهرستان بندرخمیر شتاب می گیرد/لزوم ارتباط مستمر مدیران با اقشار مختلف مردم در شهرستان ها

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۲:۳۹
کد خبر: ۸۳۷۲۶۰
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: روند توسعه شهرستان بندرخمیر به عنوان یکی از شهرستان های مهم در غرب استان هرمزگان شتاب می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ احمد نفیسی در مراسم معرفی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بندر خمیر و همچنین بخشدار مرکزی این شهرستان، با اشاره به تاکیدات استاندار محترم استان مبنی بر ارتباط مستمر مسئولان با مردم و نخبگان در سطح شهرستان ها، عنوان کرد: یکی از توصیه های ویژه دکتر همتی استاندار محترم استان  به مدیران  استان، حضور پر رنگ آنها در بین مردم و برقراری ارتباط مستمر با علما ، روحانیون ، نخبگان و ائمه جمعه و جماعات در سطح شهرستان ها می باشد.

وی با اشاره به وجود وحدت بی نظیر در بین اقوام و مذاهب استان، افزود: استان هرمزگان نماد مثال زدنی وحدت و همدلی در کشور می باشد و همه این این ها حاصل ارتباط ، همکاری و همفکری مسئولین با همه آحاد جامعه می باشد که این خود یک سرمایه انسانی مهم برای هرمزگان محسوب می شود.

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان با تقدیر از اقدامات ستاد مدیریت بحران شهرستان خمیر در مدیریت بارندگی های اخیر، خاطرنشان کرد: با اقدامات  مناسبی که از سوی ستاد مدیریت بحران شهرستان خمیر با مدیریت فرماندار شهرستان صورت پذیرفت سیلاب های اخیر به خوبی مدیریت شد و شاهد کمترین خسارت در این شهرستان بودیم.

وی گفت: سیلاب های اخیر باید برای همه درس عبرتی باشد و روند توسعه مناطق مختلف باید بر طبق صول و با برنامه ریزی مناسب باشد تا شاهد وقوع حوادث ناگوار در پی بارندگی ها نباشیم و علل وقوع سیلاب های اخیر در شهرستان باید توسط معاونت عمرانی فرمانداری ریشه یابی و با ارائه راهکار به صورت اساسی حل گردد.

نفیسی با اشاره به انتصاب معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بندرخمیر، تصریح کرد: یکی از وظایف معاونت عمرانی فرمانداری برنامه ریزی صحیح برای پیشبرد امور شهرستان در حوزه های مختلف عمرانی و ایجاد وحدت  رویه در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان  و تسریع در روند  تکمیل پروژه های عمرانی در سطح شهرستان می باشد که با جدیت باید دنبال گردد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری هرمزگان با اشاره تغییرات در حوزه معاونت عمرانی فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان بندرخمیر خاطرنشان کرد: امیدواریم این تغییرات منشاء خیر و برکات بسیاری در مسیر رشد و توسعه شهرستان بندرخمیر با بکارگیری و استفاده از همه ظرفیت های شهرستان باشد.

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان با اشاره به تحریم سپاه پاسداران از سوی سران استکبار، خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچگاه تلاش های نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای کشور و مقابله با حرکت های تروریستی که امنیت ملی کشور را نشانه گرفته بودند، فراموش نخواهند کرد.

نفیسی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا خود بزرگترین حامی تروریست ها  در جهان  است و ملت های مسلمان باید با دوری از اختلافات و حرکت به سمت وحدت نقشه های شوم سران استکبار را در ایجاد تفرقه بین مسلمانان ناکام بگذارند.

در پایان این مراسم آقایان  محمد زرنگاری  و ابراهیم پرواز به عنوان معاون جدید عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان بندرخمیر معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز