استاندار هرمزگان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان:

ترویج معنویت در ایام ماه مبارک رمضان جامعه را به سوی تعالی معنوی سوق می دهد

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۹:۱۸
کد خبر: ۸۴۲۹۸۶
ترویج معنویت در ایام ماه مبارک رمضان جامعه را به سوی تعالی معنوی سوق می دهد
استاندار هرمزگان گفت: معنویت و عادات و رفتارهای بسیار نیکو و پسندیده ای که در ایام ماه مبارک رمضان ترویج می یابد، جامعه را به سوی تعالی معنوی سوق می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی هموطنان، به ویژه مردم شریف و مومن استان هرمزگان تبریک گفت و بیان داشت: ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی، دوری از گناهان و ترویج معنویت در جامعه است.

وی ادامه داد: در روزهای این ماه مبارک، فضایی معنوی تمامی شهرها و روستاها را فرا می گیرد و مردم یکپارچه در کنار یکدیگر به عبادت خداوند متعال می پردازند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان رفتارهای خوبی در جامعه نمود می یابد که از جمله آن می توان به روزه داری، رعایت بسیاری از مسائل شرعی، ترویج اقامه نماز و همچنین کمک به همنوع به ویژه یاری رساندن به ایتام و فقرا اشاره نمود.

همتی بیان داشت: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن است و مردم مسلمان در هر روز از این ماه، قرآن کریم را قرائت و مطالعه می کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: عادات و رفتارهای بسیار نیکو و پسندیده ای که در ایام ماه مبارک رمضان ترویج می یابد، جامعه را به سوی تعالی معنوی سوق می دهد و باید تلاش کنیم چنین رفتارهایی در طول دیگر ایام سال نیز نمود خوبی داشته باشد.

وی گفت: امیدوارم طاعات و عبادات تمامی مسلمانان به ویژه مردم مسلمان ایران اسلامی و از جمله مردم مسلمان و مومن استان هرمزگان در این ماه مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز