دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس آغاز به کارکرد

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۰:۲۴
کد خبر: ۸۴۳۹۸۱
دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس آغاز به کارکرد
دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس با حمایت شهردار و معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی به همتسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس در آیین آغاز به کار المپیاد که در مجموعه ورزشی شهدای دوراهی ایسینی بندرعباس برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رمضان ماه بندگی خداوند و ماه بسیار پرفضیلت و پر ارزشی است.

حجت‌الاسلام احمد عامری سیاهوئیافزود: روزه و ورزش هر دو سلامتی بدن را در پی دارند و در روایات دین اسلام به هر دو مورد تأکید شده است.

وی با بیان اینکه روزه سلامتی روح را نیز در پی دارد، اضافه کرد: ورزش به بدن ما نشاط می‌دهد و به برکت این ماه مبارک می‌توانیم تن و روح سالم را در خود برای رسیدن به کمالات تقویت کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس نیز در ادامه بیان کرد: کارمندان به دلیل بی تحرکییا نشستن‌های مداوم و طولانی‌مدت بر روی صندلی بیشتر از سایر افراد در معرض دردها و بیماری‌های مرتبط با گردن، زانو، شانه، کمر، دست و برخی بیماری‌های عضلانی هستند.

الیاس محسنی با بیان اینکه کارمندان اگر به ورزش بپردازند از لحاظ روحی و روانی راندمان کار خود را بالا می‌برند، افزود: ورزش به دلیل داشتن ویژگی شادی و نشاط آور، خصوصاً برای کارمندان سبب می‌شود بازدهی کارشان بالا برود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران ما معتقد هستند که بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن است یکی از راه‌های ایجاد شور و نشاط میان پرسنل ورزش است.

محسنی افزود: در همین راستا دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباسبا حمایت شهردار محترم بندرعباس ومعاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانیهم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان آغاز به کارکرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این المپیاد در رشته‌های ورزشی فوتسالو والیبالویژه آقایان و دارت، شطرنج، تنیس روی میز، فوتبال دستی، بدمینتونو پرتاب آزاد بسکتبال ویژه آقایان و بانوان است.

وی گفت: همه بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس در برگزاری این المپیاد ایفای نقش دارند و این ویژه‌برنامه‌ی ورزشی به پویایی هرچه بیشتر کارکنان شهرداری بندرعباس کمک‌های شایانی خواهد کرد.

گفتنی است این آیین با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و کارکنان بخش های مختلف شهرداری بندرعباس در مجموعه ورزشی دوراهی ایسینی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز