سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

توسعه سازمان های مردم نهاد در هرمزگان هدفمند باشد/سازمان های مردم نهاد در حوزه تخصصی و اهداف تعیین شده فعالیت نمایند/عملکرد سازمان های مردم نهاد ارزیابی می شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۲:۴۶
کد خبر: ۸۴۴۰۱۱
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: توسعه سازمان های مردم نهاد در هرمزگان هدفمند و در چارچوب مشخصی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست هیات نظارت بر فعالیت سازمان های مردم نهاد استان هرمزگان با تبریک فرا رسیدن ماه پرفیض و مبارک رمضان با اشاره به اهمیت هدفمند بودن صدور مجوز فعالیت سازمان های مردم نهاد، عنوان کرد: صدور مجوز و توسعه سازمان های مردم نهاد در هرمزگان هدفمند در چارچوب خاص باشد.

وی با تاکید بر دارا بودن متقاضیان راه اندازی سمن از شاخص های اعلامی وزارت کشور، خاطر نشان کرد: کلیه متقاضیان مجوز راه اندازی سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف باید داری سه شاخص مهم پایگاه اجتماعی، تمکن مالی و بنیه علمی برای پیشبرد اهداف تعیین شده باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: کلیه مجوزها برای فعالیت سمن ها باید در حوزه تخصصی و اهداف تعیین شده و همراه با نظارت دستگاه اجرایی تخصصی صورت پذیرد.

حیدری با تاکید بر شفاف بودن فعالیت سمن ها، اظهار داشت: کلیه فعالیت های سازمان های مردم نهاد در چارچوب اهداف تعیین شده و همراه با شفافیت باشد و جامعه هدف فعالیت سمن ها نیز مشخص باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت سازمان های مردم نهاد دو ساله است و اگر سمنی از اهداف تعیین شده عدول نماید هیات نظارت اقدام به ابطال مجوز صادره خواهد نمود و در صورت عدم بروز تخلف مجوز مجدد تمدید می گردد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: از فعالیت های سازمان های مردم نهاد به صورت میدانی بازید بعمل خواهد آمد و عملکرد این سمن ها توسط هیات نظارت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز