سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

حماسه آزادسازی خرمشهر روزی بیاد ماندنی و فخر آور در تاریخ کشور است

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۷:۴۶:۵۲
کد خبر: ۸۴۵۸۲۷
حماسه آزادسازی خرمشهر روزی بیاد ماندنی و فخر آور در تاریخ کشور است
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر در سال 61 روزی بیاد ماندنی ، تاریخی و ارزشی برای ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست هماهنگی  برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت آزاد سازی خرمشهر  در سوم خرداد سال 61، عنوان کرد: حماسه آزاد سازی خرمشهر روزی بیاد ماندنی ، تاریخی ، ارزشی ، اعتقادی ، فخرآور برای ایران اسلامی است.

وی افزود: آزاد سازی خرمشهر با توجه به امکانات و تجهیزات گسترده ای که رژیم بعث  به همراه پشتیبانی های اطلاعاتی  با حمایت کشور های استکباری از آن برخوردار بود کار بسیار بزرگی بود  که رزمندگان اسلام با کمترین امکانات با تکیه به امداد های الهی و رهبری امام راحل خلق نمودند و باعث شد امام در جمله ای بیاد ماندنی اعلام نمایند خرمشهر را خدا آزاد کرد و عنایت خداوند متعال در یاری رزمندگان اسلام در برابر رژیم تجاوزگر بعث عراق مشهود و بارز بود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به دستاورد های فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر  از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق شد و با این پیروزی ایران توانست بسیاری از اراضی اشغال شده را باز پس بگیرد و موازنه قدرت نظامی در جنگ به نفع ایران تغییر کند.

حیدری در همین رابطه گفت: فتح خرمشهر باعث تغییر نگاه  مجامع  بین المللی به  ایران اسلامی شد و این فتح  اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان به اثبات رساند و دست جمهوری اسلامی را در مجامع بین المللی برای دفاع از حقوق مشروع خود باز نمود.

وی  افزود: آزاد سازی خرمشهر زمینه ساز پیروزهای دیگری علیه رژیم تجاوزگر بعث عراق در هشت سال دفاع مقدس شد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  با تاکید بر برگزاری باشکوه سالروز گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر ، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت حماسه خرمشهر به بهترین نحو ممکن برگزار و جانفشانی های رزمندگان  در این عملیات برای همگان بازگو گردد.

حیدری تصریح کرد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم  است  به برکت جانفشانی های رزمندگان هشت  سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب است که باید خون این عزیزان را پاس داشت.

وی  با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال ملکوتی و جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری  در خصوص اهمیت و جایگاه حضرت امام و نقش بی بدیل ایشان در پیروزی انقلاب می فرمایند انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده  نیست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به تلاش های حضرت امام راحل برای به ثمر نشستن انقلاب، تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب برای به ثمر نشستن انقلاب متحمل زحمات و رنج های فراونی شد.

حیدری در همین رابطه گفت: حضرت امام برای به ثمر نشستن انقلاب رنج  و سختی تبعید ، زندان  و فشارهای بسیار دیگری را تحمل کرد و حتی  فرزند بزرگوارش در این راه به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مدیون رهبری و تلاش های حضرت امام راحل است  و مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب باشکوه خاصی در هرمزگان با اجرای برنامه های فاخر برگزار گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز