کشف ۶۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۷:۵۴
کد خبر: ۸۵۱۴۴۲
کشف ۶۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از کشف 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از دو دستگاه کامیون نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ سرهنگ عبدالمجید کرمی  گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی از قاچاق مواد نفتی از نوع گازوئیل به مقصد شرق استان با شیوه استفاده از بارنامه های جعلی مطلع و موضوع  را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل دو اکیپ جهت بررسی موضوع به محور بندر عباس – میناب اعزام که  حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و خودروها را متوقف کردند .

این مسوول انتظامی داشت: در بررسی اولیه ازخودروها مشخص شد بارنامه ها با مشخصات کامیون ها مغایرت دارد که با هماهنگی قضائی خودروها به همراه رانندگان جهت بررسی تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.  

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: در بررسی تکمیلی مشخص شد پلمپ و بارنامه ها جعلی، و بار کامیون ها گازوئیل می باشد و متهمان نیز در بازجوئی اعتراف کردند که  با بارنامه جعلی قصد فریب مامورین و قاچاق گازوئیل را داشته اند.

عبدالمجید کرمی تصریح کرد: در بارزسی از کامیون های توقیفی 62 هزارو 600 لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی 5 میلیاردریال کشف و متهمان ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و سوخت های  مکشوفه به شرکت نفتتحویل و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

رییس پلیس اگاهی هرمزگان ضمن قدرددانی از همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده استان ، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و قاچاق کالا ، از طریق سانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز