سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

بسیج سازندگی نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۷:۰۰:۴۸
کد خبر: ۸۵۳۴۷۳
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: بسیج سازندگی با پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و حمایت از آنان، نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در روستاها دارد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ کیامرث برخورداری در دیدار با مسئول سازمان بسیج سازندگی استان، افزود: برای حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد، درصدد ایجاد راهکارهایی برای اختصاص تسهیلات به این سازمان هستیم.

وی بیان داشت: هرمزگان در چند سال اخیر با مدیریت، برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های اجرایی توانسته برنامه ها و طرحهای مختلفی را در زمینه ایجاد اشتغال عملیاتی کند.

​مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان گفت:​ بسیج سازندگی با بهره برداری از توان متخصصان بسیجی در امور فنی،‌ سازندگی،‌ محرومیت زدایی و اقتصادمقاومتی، افزایش توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان و انجام فعالیت های گروهی و تقویت روحیه مسئولیت پذیری با بهره گیری از ظرفیت های بومی، محلی در اشتغال نقش آفرینی می کند.

​محمدرضا آران افزود: با توجه به عملکرد قابل قبول بسیج سازندگی استان در زمینه ی اشتغالزایی، در صورت انسجام، همدلی و حمایت مسئولان از بسیج سازندگی، شاهد بهبود رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان خواهیم بود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز