استاندار هرمزگان در نشست با اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان:

خدمات انجام شده از ابعاد مختلف توسط روابط عمومی ها منعکس شود/دستگاه ها در راستای تنویر افکار عمومی به مواردی که مطرح می شود، به موقع و شفاف پاسخ دهند

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۷:۲۵:۱۰
کد خبر: ۸۵۳۴۸۰
استاندار هرمزگان گفت: خدمات انجام شده از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید از ابعاد مختلف توسط روابط عمومی ها مطرح و منعکس شود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛دکتر فریدون همتی در نشست با اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان، حامیان برگزاری مراسم هفته روابط عمومی در استان و کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری هرمزگان، عنوان کرد: جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی استان باید به صورت منظم زیر نظر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شود.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها با تولید محتوای رسانه ای به صورت فعالانه و انعکاس آن، پویایی سازمان خود را به جامعه نشان دهند.

استاندار هرمزگان افزود: خدمات انجام شده از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید از ابعاد مختلف توسط روابط عمومی ها مطرح و منعکس شود و این امر موجب امید آفرینی خواهد شد.

همتی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید همواره در کار خود نوآوری و خلاقیت داشته باشند و با مطالعه امور خود را انجام دهند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی مخصوص روابط عمومی ها در هرمزگان به صورت جدی پیگیری و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه ها باید در راستای تنویر افکار عمومی به مواردی که مطرح می شود به موقع و شفاف پاسخ دهند، اظهار داشت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید موضوع مهم تنویر افکار عمومی را جدی بگیرند و از طریق روابط عمومی های خود به مسائلی که در فضای رسانه ای و مجازی مطرح می شود به موقع و شفاف پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: برقراری تعامل مناسب با رسانه ها از دیگر مواردی است که روابط عمومی های دستگاه ها باید در دستور کار خود قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز