هم اندیشی نمایندگان بنیاد علوی با رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی هرمزگان

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۹:۴۴
کد خبر: ۸۵۸۲۴۸
اولین نشست هم اندیشی بنیاد علوی با حضور رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی و رییس اداره امور مراتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، نماینده قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه امام سجاد علیه السلام ناحیه بندرعباس و کارشناسان سازمانهای مردم نهاد منابع طبیعی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ در این نشست دکتر قانعی و مهندس حیدری نمایندگان بنیاد علوی درخصوص اجرای پروژهای مشارکتی در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد هرمزگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در خصوص استفاده از توان تشکل ها و جوامع محلی در جهت اجرای پروژه های اصلاح و احیا مراتع از محل صندوق توسعه ملی سال 1398 به اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه های مشرف به سدهای میناب، شمیل و نیان تاکید کرد.

همچنین نمایندگان بنیاد علوی هم دراین دیدار در جهت استفاده حداکثری از توان جامع محلی در خصوص اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی تاکید کردند.

شایان ذکر است؛ دراین دیدار مقرر شد با مشارکت بنیاد علوی ومنابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان بااعتباری بالغ بر 4میلیارد تومان در حوزه ابریز کوهشاه احمدی که بخشی در حوزه سد میناب و بخشی در حوزه شمیل و نیان عملیات ابخیزداری طی سال جاری اجرا شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز