فرمانداری شهرستان خمیر:

مراحل واگذاری واحدهای پروژه مسکن مهرورزان بندرخمیر ظرف یکماه آینده انجام می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۷:۰۸:۴۳
کد خبر: ۸۵۸۶۲۴
جلسه بررسی مشکلات تعاونی مسکن مهرورزان بندرخمیر با حضور فرماندارخمیر، نمایندگان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن ،رییس اداره برق شهرستان ،بانک مسکن، پیمانکار و مدیرعامل پروژه مسکن مهرورزان ، اعضای شورای اسلامی شهرخمیر و تعدادی از اعضای تعاونی مهرورزان در فرمانداری خمیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ فرماندارخمیر در این جلسه بیان داشت: در حال حاضر مسکن مهرورزان بندرخمیر به مهمترین موضوع تعاونی مسکن شهرستان تبدیل شده که فراهم شدن شرایط تکمیل واحدهای به جای مانده از گذشته، در دستور کار فرمانداری قرار دارد. 

رئیس شورای مسکن شهرستان اظهار کرد: مسئولان دستگاههای خدمات رسان، مدیرعامل تعاونی و پیمانکار باید برای رفع مشکلات در زمینه اتمام پروژه های باقی مانده مسکن مهر و تحویل واحدها به اعضا تلاش کند.

میرهاشم خواستار ادامه داد:متاسفانه بین اعضا و مدیرعامل تعاونی مشکلاتی بوجود آمده بود که در این زمینه مقرر شد اداره تعاون برای حل این اختلاف حسابرسی از این پروژه را در دستور کار قرار داده و ظرف مدت یک هفته به فرمانداری ارائه کند.

وی همچنین در خصوص انشعابات برق این واحدها افزود:بنا به تصمیمات اتخاذ شده ، مدیریت برق شهرستان باید ظرف مدت یک هفته انشعابات برق این واحدها را انجام دهد.
این مسئول در خصوص تعیین تکلیف و نحوه واگذاری واحدها به اعضاء نیز گفت: مراحل واگذاری یکصد واحد اولیه ،ظرف مدت 15 روز آینده پس از بررسی در کمیته فنی مسکن صورت می گیرد و مابقی واحد ها نیز تا 25 روز آتی واگذار خواهد شد.
فرماندار خمیر در خصوص طولانی شدن مراحل ساخت و واگذاری مسکن مهرورزان نیز اظهار داشت: کمبود اعتبار‌، ناتوانی برخی متقاضیان در تامین سهم آورده، تورم و دیگر دلایل  از عوامل طولانی شدن روند ساخت این پروژه 200 واحدی در بندرخمیر بوده است.

این مقام در خاتمه یادآور شد:هر کاری که در توانمان باشد برای بسته شدن هر چه سریعتر پرونده مسکن مهرورزان بندرخمیر انجام خواهیم داد و سعی بر این است که حقی از افراد در این پروژه تضییع نشود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز