معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی زمینه رونق تولید را مهیا سازند

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۷:۵۵:۱۳
کد خبر: ۸۵۹۴۳۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی متناسب با شرایط خاص کشور زمینه رونق تولید را مهیا سازند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری  در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت رونق تولید عنوان کرد: بانک ها و دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه اقتصادی متناسب با شرایط خاص کشور وجنگ اقتصادی همه جانبه دشمنان، زمینه رونق تولید را مهیا نمایند.

وی در همین رابطه گفت: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی به معنای عبور از قانون نیست بلکه رفع مشکلات با راهکارهایی که قانون اجازه داده است، انجام می شود و باید در چارچوب قانون شرایط فعالیت های اقتصادی را تسهیل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار است ضمن صیانت از حقوق مردم و دولت، به کارها سرعت بخشند.

حیدری با تاکید بر جلوگیری از ایجاد خلل در روند تولید، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و بانک ها قبل از اینکه واحد‌های تولیدی بامشکل روبرو گردند با آسیب شناسی و ورود به موقع از ایجاد خلل در فعالیت واحد‌های تولیدی جلوگیری بعمل آورند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی در راستای افزایش صادرات و ارزآوری تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز