مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان :

اجرای طرح « با مهر تا مهر » در بندرعباس

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۵:۴۹
کد خبر: ۸۵۹۹۱۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از اجرای طرح « با مهر تا مهر » همزمان با سراسر کشور در بندرعباس خبر داد .

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ علی اعمی برنطین در نشست خبری که در مجموعه فرهنگی بوکتاب بندرعباس برگزار شد ،گفت: این طرح در راستای حمایت از کودکان مناطق زلزله زده کشور با همکاری مجموعه فرهنگی بوکتاب اجرا می شود.

اعمی برنطین افزود: طرح « با مهر تا مهر » با هدف جمع آوری کتاب، نوشت افزار و اسباب بازی برای کودکان مناطق سیل زده شمال و جنوب کشور در بندرعباس اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از این طرح به عنوان فرصتی مناسب برای مهرورزی مردم خونگرم شهر بندرعباس با کودکان مناطق زلزله زده کشور نام برد و ادامه داد : شهروندان بندرعباس همواره در صحنه های مختلف که نیاز به مشارکت خود را احساس کرده اند به بهترین شکل در دستگیری و یاری از همنوعان خود وارد میدان شده اند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در این ۲ روز با مراجعه به فروشگاه یاد شده اقلام فرهنگی را با ۲۵ درصد تخفیف تهیه کرده و همانجا به نیروهای هلال احمر تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان دربخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مردم این استان از ابتدای طرح جمع آوری کمک به مردم سیل زده تا کنون ۶۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر مقدی اهدا کردند .

این مسئول اظهار داشت : آخرین محموله کمک‌های این استان شامل ۳۴۵ دستگاه یخچال فریزر ایرانی الکترواستیل به ارزش هشت میلیارد ریال بود که دیروز به سل زدگان استان گلستان اهدا شد.

اعمی برنطین ادامه داد: در حال حاضر سیل زدگان به کمک‌های زیستی مانند یخچال، اجاق گاز، فرش، جاروبرقی نیاز دارند که هلال احمر هرمزگان این کمک‌ها را در اداره‌های شهرستانی تحویل می‌گیرد و در صورت تماس می‌تواند خود به محل رفته و تحویل گرفته و ارسال کند.

 

مدیر فروشگاه بوکتاب در بندرعباس نیز از مجموعه بوکتاب به عنوان پاتوق فرهنگی شهر یاد کرد و گفت: حدود ۱۵ هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان، ۱۰ هزار عنوان کتاب بزرگسال و مجموعه عظیمی از کتاب های نفیس در بوکتاب عرضه شده است.

 

فرشید میرزایی  بازی های فکری، کمک آموزشی و صنایع دستی را از دیگر بخش های مجموعه فرهنگی بوکتاب برشمرد و افزود: در طول هفته برنامه های فرهنگی رایگان ویژه مخاطبان در بوکتاب برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه کارگاه قصه خوانی دوشنبه ها، چهارشنبه ها کارگاه بازی و پنجشنبه ها کارگاه داستان نویسی در این مجموعه فرهنگی دایر می شود، عنوان کرد: در بخش صنایع دستی از محصولات و تولیدات بومی استان هرمزگان استفاده خواهیم کرد.

 

وی از رسانه ها خواست در راستای معرفی هرچه بهتر این مجموعه فرهنگی که توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است به یاری بوکتاب بیایند.

 

 

شایان ذکر است این طرح در روز پنجشنبه 30 خرداد ماه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 صبح تا 13 و بعدازظهر از ساعت 17 تا 23 و جمعه 31 خرداد ماه از ساعت 17 تا 23 در بازار بزرگ بندرعباس در مجموعه فرهنگی بوکتاب اجرا می شود .

خبرنگار ؛ جمیله دبیری نیا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز