جهت رونق کسب و کار خانگی جوانان

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۶:۵۲
کد خبر: ۸۶۰۳۲۰
نمایشگاه عرضه صنایع دستی و تولیدات خانگی جوانان در ادارات راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات خانگی جوانان در اداره کل ورزش و جوانان اظهارداشت:صنایع دستی مجموعه‌ای از هنرها و صنایعی است که با استفاده از مواد اولیه بومی و با کمک دست و ابزار دستی ساخته می‌شود و در آن از ذوق هنری و خلاقیت فکری صنعتگر سازنده استفاده می‌شود و همین ویژگی آن را از سایر محصولات ماشینی و کارخانه‌ای جدا می‌سازد.

امیاری ادامه داد: صنایع دستی ایران اعم از میناکاری، جواهرسازی، قلمکارسازی، حصیربافی و معرق، سوزن‌دوزی، آیینه‌کاری، نقاشی، چرم‌دوزی، کاشی‌سازی، گیوه‌دوزی و... به لحاظ تنوع و کیفیت در راس همه محصولات و صنایع دستی کشورهای دیگر قرار دارد اما متاسفانه به دلیل کم‌توجهی مهجور مانده و از رونق افتاده است که این اقدام هرچند کوچک می تواند در توجه به قشر جوانان که هنر دست با بهره گیری از خلاقیت و الگو گیری از سنن آبا و اجداد خود بهره می برد مفید باشد.

مجتبی عامری سیاهوئی معاون فرهنگی و امور جوانان در ادامه این بازدید ضمن قدر دانی از خانم غریبی دبیر موسسه متفکران عصر امروز و طاهری مسئول خانه جوانان استان گفت : مقرر شده تا پایان هفته آینده صنایع دستی این نمایشگاه در ادارات دولتی برگزار گردد تا هم ارباب رجوع ادارات و هم پرسنل از این فرصت بوجود آمده استفاده نمایند .

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز