رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان خبر داد:

نشست پرسش و پاسخ با محوریت پرورش میگو وانامی

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۶:۲۶
کد خبر: ۸۶۲۴۱۶
رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان از برگزاری نشست پرسش و پاسخ با محوریت پرورش میگو وانامی با حضور دکتر ستهی از هندوستان،صاحب نظران،فعالان،کارشناسان و استاید دانشگاهی در اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محسن سالاری با اشاره به اهمیت نظر خواهی علمی و مبادله اطلاعات بین متخصصان امر گفت: خوشبختانه شیلات هرمزگان در سال های اخیر توانسته به خوبی در زمینه ارتقای علمی بهره برداران و کارشناسان صنعت میگو پروری گام بر دارد.

وی هدف از برگزاری این نشست را تبادل اطلاعات بین کارشناسان و اساتید،ارتقای علمی فعالان این عرصه،ایجاد ارتباط نزدیک بین بخش های دانشگاهی، صنعتی و ... خواند و گفت: امید است در آینده ای نزدیک شاهد افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی میگو باشیم.

سالاری با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام " سال رونق تولید " گفت: بدون شک شیلات به وِیژه صنعت پرورش میگو یکی از مهمترین ارکان رونق دهنده تولید در استان هرمزگان هستند، افزود: آموزش بهره برداران این بخش میتواند نقش به سزایی در ارتقاء و رونق تولید داشته باشد .

در ادامه معاون آبزی پروری  شیلات هرمزگان، رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان و معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش جهادکشاوری استان به همراه دکتر ستهی از مزارع پرورش میگو شرق بندرعباس بازدید داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز