برگزاری مراسم استقبال و تشییع از شهید گمنام دفاع مقدس در بندرخمیر

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۷:۲۶:۳۹
کد خبر: ۸۶۳۹۲۳
برگزاری مراسم استقبال و تشییع از شهید گمنام دفاع مقدس در بندرخمیر
در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در حسینیه ائمه اطهار لشتغان خمیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مردم مومن و شهیدپرور شهرستان خمیر عصر امروز (شنبه هشتم تیر) در مراسم باشکوهی پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس را از دبستان یاس تا حسینیه ائمه اطهار لشتغان تشییع کردند.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محیایی نماینده ولی فقیه در پایگاه مقاومت بسیج شهرستان خمیر ،از جمله برنامه ­های این مراسم بود که به تبیین مقام شامخ شهدای گمنام دفاع مقدس پرداخت.
ایشان با اشاره به پرمعنویت بودن مراسم به دلیل وجود پیکر مطهر شهدای گمنام گفت:شهداء مظهر مقاومت، ایثار و شجاعت بوده و تنها عاملی که کشور ما را در برابر هجمه‌های دشمنان حفظ کرده، فرهنگ شهادت و شهادت طلبی است.
حجت الاسلام و المسلمین محیایی افزود:شهدای 8 سال دفاع مقدس برای حفظ آرمان های انقلاب از جان خود گذشتند تا امروز عزت و اقتدار اسلام و انقلاب پایدار بماند.
وی ادامه داد:امروز دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ روانی و تبلیغی خود علیه اسلام، به دنبال کمرنگ جلوه دادن فرهنگ عاشورا و شهادت در جامعه هستند بنابراین مهمترین سلاح و نیاز امروز کشور در برهه کنونی برای مقابله با دشمنان، بصیرت افزایی و هوشیاری است.
ایشان در ادامه با تأکید بر اینکه شرط شهادت، شجاعت است، گفت: باید فرهنگ شهادت و شجاعت و ایثار را به خوبی به در جامعه تبیین کنیم.

گفتنی است مداحی و شعرخوانی در تجلیل از شهدای گمنام زینت بخش این مجلس بود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز