سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

افزایش نظارت و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق در استان

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۹:۱۱
کد خبر: ۸۶۵۵۴۷
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق در استان، گفت: باید نظارت بر مناطقی از استان که به عنوان مناطق ورود و خروج کالای قاچاق و تردد قاچاقچیان شناسایی شده افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر عباس میرزاد در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان، افزود: به منظور جلوگیری  از ورود و خروج کالا به صورت قاچاق در هرمزگان نیاز به نظارت و برخورد بیشتر و قاطع تر با متخلفان و قاچاقچیان در این عرصه است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی  برای مقابله با قاچاق کالا در جامعه، بیان کرد: در بحث مبارزه با هر گونه معضلی از جمله قاچاق کالا در جامعه نیاز به فرهنگ سازی است تا مردم از آسیبی که این معضل به کشور و اقتصاد وارد می کند، آگاه شوند.

میرزاد تصریح کرد: اینکه بعضی افراد سود جو با در نظر گرفتن منافع شخصی، اقدام به خروج کالای مورد نیاز کشور، و ورود اجناس تقلبی و غیر استاندارد به صورت قاچاق می کنند باید بدانند نه تنها تخلف انجام داده بلکه ظلم به مردم کشور کرده اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به پدیده قاچاق احشام از استان اشاره کرد و گفت: باید از خروج هر گونه دام زنده از استان جلوگیری کرد، در زمانی که جامعه نیاز به کالایی مانند گوشت دارد خروج آن از کشور به صورت قاچاق ظلم به مردم است چون با این کار قیمت آن کالا در داخل کشور افزایش می یابد.

میرزاد با اشاره به کشفیات قاچاق در سال گذشته، گفت: مبارزات خوبی در سال گذشته در خصوص پدیده قاچاق صورت گرفته و آمار کشفیات در حوزه مقابله چشمگیر است که امیدواریم در سال جاری میزان کشفیات افزایش و از هر گونه خروج و ورود کالا و ارز به صورت قاچاق در استان جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: با هم افزایی و تعامل دستگاه های مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز می توان شاهد کاهش قاچاق و افزایش کشفیات از مبادی استان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز