مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان خبر داد:

۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون متر مکعب فروش گاز طبیعی در استان

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۳:۴۲
کد خبر: ۸۶۷۲۴۹
۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون متر مکعب فروش گاز طبیعی در استان
بیش از 50 صنعت بزرگ استان و 20جایگاه CNG از گاز طبیعی برخوردارند که بیشترین مصرف کننده ها به شمار می آیند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز استان در حاشیه جلسه مجمع عمومی و عادی سالیانه این شرکت در سال 97 که در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 7 شهر و 16 روستا گازدار شده است و عملیات گازرسانی به 2 شهر و 10 روستا در دست اجرا می باشد.

این مقام مسوول عنوان نمود: در مجموع 356 کیلومتر خطوط اجرا شده که از این تعداد 288 کیلومتر در بخش شهری و 63 کیلومتر در بخش روستایی و همچنین 6/4 کیلومتر خطوط گازرسانی به صنایع استان هرمزگان انجام شده است.

فواد حمزوی اذعان نمود: تعداد انشعابات نصب شده در سال 97 ، میزان 4 هزار و 207 انشعاب می باشد که 2 هزار و 790 انشعاب در شهرها و یک هزار و 417 انشعاب در روستاها را شامل می شود.

حمزوی ادامه داد: میزان اشتراک پذیری در سال گذشتهدر مجموع یک هزار و 475 مشترک بوده که از این تعداد یک هزار و 304  مشترک در شهرها و 171 مشترک روستایی می باشد، همچنین 6 هزار و 927 خانوار شهری و یک هزار و 694 خانوار، تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: طی سه ماهه نخست سالجاری 410 مورد اشتراک پذیری صورت گرفته است که بالاترین اشتراک مربوط به شهر پارسیان می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان یادآور شد: گسترش عملیات گازرسانی و افزایش سهم گاز طبیعی در سبد مصرف انرژی بخش های مختلف مصرف کننده از جمله بخش صنایع هموارهبهعنوانیکیازاهدافمهموبلندمدتسیاستهایتوسعهایشرکتگازمطرحمیباشد.

حمزوی خاطرنشان کرد: به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات و تکریم ارباب رجوع، سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM به آدرس hpgc-nigc.ir اماده پاسخگویی به شهروندان در خصوص درخواست ها، پیشنهاد، شکایات و ...می باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز