پزشکان عمومی در نظام ارائه خدمات سلامت جایگاه ویژه ای دارند

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۸:۴۲:۲۷
کد خبر: ۸۶۸۲۲۹
پزشکان عمومی در نظام ارائه خدمات سلامت جایگاه ویژه ای دارند
کارگاه آموزشی اختلالات روانپزشکی باگروه هدف پزشکان در محل سالن آموزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد توسط واحد سلامت روان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بشاگرد گفت: مجموعه فعالیت ها وخدمات که در سیستم بهداشت و درمان شهرستان در قالب مراقبت های بهداشتی اولیه ارائه می شود می بایست زمینه  را برای رسیدن به سلامت همه جانبه برای مردم فراهم نموده، از نظر اجتماعی خدمات ارائه شده مورد پذیرش مردم بوده و از طریق مشارکت کامل آن ها در دسترس همگان قرار گیرد.

مجید ایروانی مفرد د ضمن تاکید بر انجام دهگردشی با کیفیت افزود : زمان بیتوته شامل ساعات خارج از زمان کاری و روزهای تعطیل  می باشد که پزشکان مراکز ضمن توجه به این موضوع شرایط را برای ویزیت بیماران واجد شرایط فراهم نمایند.

کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان بشاگرد گفت : پزشکان عمومی در نظام ارائه خدمات سلامت جایگاه ویژه ای دارند و توانمند سازی این گروه از کارکنان غیر متخصص در نظام سلامت،بار ناشی از اختلالات روان پژشکی را کاهش می دهد.

مسلم آتش زر افزود: ارتقاء و گسترش برنامه های سلامت روان به فن آوری پیچیده نیاز ندارد و آنچه مورد نیاز است افزایش توان و ظرفیت نظام مراقبت های اولیه بهداشتی و ارائه بسته های آموزشی متناسب با ظرفیت نیروی  انسانی و نیاز دریافت کنندگان خدمت است.

علی یوسفی دیندارلو کارشناس سلامت روان آموزش های لازم  در زمینه اختلالات  روانپزشکی را به گروه هدف  ارائه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز