مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان خبر داد:

تجهیز۱۵۰خانه روستایی تا پایان سالجاری

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۸:۴۹
کد خبر: ۸۷۲۵۹۷
تجهیز۱۵۰خانه روستایی تا پایان سالجاری
نشست رسانه ای مدیر کل ورزش وجوانان با اصحاب رسانه صبح امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهارداشت :برنامه ها و فعالیت های زیادی برای توسعه ورزش وجوانان استان صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: برای مهارت آموزی جوانان قراردادی با قراردادی جهاد دانشگاهی منعقد کرده‌ایم .
امیاری گفت: هیئت ها و سمن ها یکی از ارکان های مهم اداره کل ورزش وجوانان است ،حمایت از هیئت ها و سمن ها در دستور کار ویژه ما قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار کرد: 12تا18مرداداه هفته ازدواج نامگذاری شده و در حال پیگیری برای ازدواج بیش از هزار و 600 نفر از جوانان هستیم.
متولی ورزش وجوانان استان با اشاره به اینکه سعی داریم پروژه‌های نیمه‌تمام را سالجاری به اتمام برسانیم، تصریح کرد: ساخت اولین خانه جوان را مدنظر داریم، زمین را تحویل گرفتیم و استادیوم ورزشی 10 هزارنفره میناب فاز اول آن تا آخر سالجاری افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه حدود 20 چمن مصنوعی نصب شده و 30 پروژه (سالن ورزشی،زمین چمن)آماده افتتاح برای هفته دولت داریم.
امیاری عنوان کرد: برنامه هایی برای ایجاد شور و نشاط و فعالیت های ورزشی برای روستاییان ،بخش ها و محلات در نظرداریم وبه همین منظور 150 خانه روستایی تا پایان سالجاری تجهیز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شورای عالی ورزش نیز می‌تواند به ما کمک زیادی در پیشرفت ورزش استان داشته باشد، خاطرنشان کرد: امسال دومین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر را داریم ،این رویداد مهم از 15مرداد تا15شهریور درسراسر کشور برگزار خواهد شد ،که استان هرمزگان نیز با اعزام بیش از هزار ورزشکار و مربی و 29تیم ورزشی بانوان و 35تیم ورزشی آقایان در این رویداد مهم ورزشی حضور خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان داشت: یکی از مسابقاتی که مدنظرمان است برگزاری تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی است، فدراسیون جهانی اعلام کرده که به میزبانی استان هرمزگان برگزار شود، که 50 تیم از سراسر جهان دراین مسابقات شرکت خواهند داشت.
امیاری با بیان اینکه مسابقات جام پارس را در پیش خواهیم داشت که در اسفندماه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: از رئیس فدراسیون قایقرانی، والیبال تیراندازی و رشته‌هایی که برای ما هدف هستند دعوت کرده‌ایم به استان بیایند تا برنامه‌های عملی و اجرایی خوبی را در سطح استان مطرح کنیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ادامه داد: در اکثر رشته‌ها استعدادهای خوبی در استان هرمزگان داریم و باید روی این استعدادها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کنیم و در ورزش حرفه‌ای نیاز به برنامه حرفه‌ای داریم، باید بررسی و اولویت‌بندی کنیم و زیرساخت‌ها را آماده کنیم.
وی افزود: جلساتی در 4 ماهه ابتدای سال در حوزه ورزش بانوان داشته‌ایم، ورزش بانوان اهمیت ویژه‌ای برای ما دارند و در تیم‌های ملی بانوان ملی‌پوش ما حضور دارند و باید توجه ویژه‌تری نسبت به این موضوع داشته باشیم، اعتبار خاصی را برای ورزش بانوان در نظر گرفته شده تا اعتبارجداگانه را به آن ها تزریق کنیم تا بانوان ورزشکار درزمینهٔ رشد و توسعه ورزش استان بتوانند قدم‌های خوبی را بردارند.
درپایان مدیرکل ورزش وجوانان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و افزودند: اگر همدلی و وفاق استانی و دلسوزی برای ورزش باشد اتفاقات خوبی خواهد افتاد و اصحاب رسانه نیز می‌توانند در این زمینه همراه ما باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز