سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان :

باید به دنبال قهرمان پروری در هرمزگان بود

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۹:۳۷
کد خبر: ۸۷۳۸۳۲
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی هرمزگان استانداری هرمزگان گفت:جوانان هرمزگان مستعد قهرمانی و جایگاه های رفیع در میادین مختلف به ویژه ورزش هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ عباس میرزاد در جلسه هماهنگی دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در هرمزگان، اظهارکرد: باید به دنبال قهرمان پروری در هرمزگان بود و ورزشکاران را به این سمت سوق داد تا جوانان این استان بتوانند با روحیه قهرمانی در میادین ورزشی افتخار آفرین باشند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استان در حوزه های ورزشی، بیان کرد: باید از ظرفیت های هرمزگان در حوزه ورزش بهره برد، این استان دارای ظرفیت های بیشماری در این عرصه است از ساحل پهناور گرفته تا کوه، که می توان با بهره گیری از این ظرفیت ها جایگاه ورزش استان را ارتقاء داد.
میرزاد تصریح کرد: هرمزگان در ورزش های آبی از ظرفیت بی بدیلی برخوردار است که باید به وجود این ظرفیت خدادادی اکثر قهرمانان این حوزه هرمزگانی باشند.
وی جوانان هرمزگان را مستعد قهرمانی و جایگاه های رفع در میادین مختلف به ویژه ورزشی دانست و عنوان کرد: باید برنامه ریزی های مناسب برای ورزش قهرمانی و استعدادیابی جوانان در تمامی شهرستان های هرمزگان وجود داشته باشد تا بتوان ورزشکاران مستعد را شناسایی و پرورش داد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از فضای پایگاه قهرمانی برای پرورش استعدادها عنوان کرد: هیئت های ورزشی هرمزگان تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند ورزشکاران هرمزگانی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور به کار گیرند تا بتوان شاهد موفقیت های چشمگیر استان در این سری مسابقات بود.
وی بر لزوم تقویت ذهن و روح ورزشکاران هرمزگان تاکید کرد و گفت: باید در کنار آمادگی جسمی ورزشکاران، ذهن و روح آنها نیز برای قهرمانی آماده باشد آمادگی جسمی به تنهایی نمی تواند موجب قهرمانی فرد یا تیم شود.
میرزاد تصریح کرد: باید شرایط مناسبی از نظر روحی و روانی برای ورزشکاران فراهم شود تا شاهد مدال آوری آنها و درخشش نام هرمزگان در میادین مختلف ورزشی بود.
وی ورزشکاران را سفیران افتخار آفرین هرمزگان دانست و عنوان کرد: موفقیت یک هرمزگانی در میادین مختلف رقابتی به ویژه ورزشی موجب بر انگیخته شدن حس غرور در هرمزگانی ها خواهد شد و می توان گفت ورزشکاران این استان به نوعی سفیران افتخار آفرین هرمزگان هستند که باید برای تحقق این امر تمام از هیچ کوششی فرو گذاری نکنند.
وی بر قهرمانی همراه با ورزش جوان مردانه تاکید کرد و گفت: قهرمانی و مدال آوری خوب و شیرین است اما نباید اخلاق ورزشی و جوانمردی را در کنار آن فراموش کرد ورزشکاران باید بدانند که نام هرمزگان را با خود یدک می کشند و در تمامی مسیر باید شایستگی این نام را اثبات کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این جلسه با بیان اینکه امسال بیش از هزار نفر ورزشکار به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اعزام می شوند اظهارداشت: این رویداد مهم از 15مرداد تا15شهریور درسراسر کشور برگزار خواهد شد.
محمودرضا امیاری تصریح کرد: بیش از هزار ورزشکار نوجوان دختر و پسر هرمزگانی در رده های سنی ۱۳ تا ۱۶ سال درقالب 40 هیئت ورزشی و 96 تیم ورزشی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور شرکت خواهند داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اهمیت رشد و توسعه ورزش در جامعه، گفت: توسعه ورزش بهترین راهکار برای کاهش آسیب‌ها و افزایش نشاط اجتماعی است و در همین راستا نهادینه کردن ورزش در میان آحاد جامعه و ترغیب جوانان به ورزش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

امیاری در پایان سخنان خود هدف وزارت ورزش و جوانان از برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را «توسعه رویکرد عدالت‌محوری، توزیع متوازن منابع در استان‌ها، جذب و کشف و پرورش استعدادهای ورزشی سراسر کشور ، بهرمندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود استان‌ها، پشتوانه‌سازی، کمک و تقویت تیم‌های ملی ، توسعه فرهنگ ورزش قهرمانی، رشد مدال‌آوری و حضور مقتدرانه در بازی‌های المپیک جوانان 2022 اعلام کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز