نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دستگاه های فرهنگی کم کاری میکنند

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۸:۳۲:۲۲
کد خبر: ۸۷۶۴۹۱
دستگاه های فرهنگی کم کاری میکنند
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مجموعه آسیب های اجتماعی که ناجا بطور مستقیم با آن درگیر است محصول کم کاری سایر دستگاه های فرهنگی است .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با فرمانده انتظامی هرمزگان و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی، مهمترین دغدغه مشترک همه دستگاه های اجرایی و متدینین را آسیب های اجتماعی دانسته و گفت: بحث تمدن سازی مقام معظم رهبری، همان نگاهی است که در چشم انداز گام دوم انقلاب دارند و تاکید ایشان به آینده کشور در این مرحله است.

وی افزود: امروزه معضلات و مشکلات اجتماعی زیادی داریم که اگر این مشکلات را به عنوان امور سلبی از زندگی مردم دور کنیم، یک گام خود را به تمدن مورد نظر رهبری نزدیک کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تأکید کرد: مجموعه آسیب هایی که ناجا بطور مستقیم با آن درگیر است محصول کم کاری دستگاه های مختلف فرهنگی است که خروجی این کم کاری ها به سمت ناجا می آید و اگر این دستگاه ها کار خود را درست انجام دهند حجم کار ناجا در این زمینه به شدت کاهش می یابد.

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان اینکه بخش مهمی از کار پلیس پیشگیری از جرم است و در کنار آن کار فرهنگی هم انجام می دهد، ادامه داد: کسانی که همواره شعار می دهند که پلیس کار فرهنگی کند، باید به دستگاه هایی توصیه کنند که مسئولیت فرهنگی دارند، اینکه دستگاه های فرهنگی کم کاری کنند و آسیب های آن به سمت پلیس کشیده شود جفا به نیروی انتظامی است.

امام جمعه بندرعباس در بخش پایانی مطالب خود تصریح کرد: از همه دستگاه های متولی فرهنگی استان تقاضا دارم که ما را در ایجاد موج مثبت که همان موج فرهنگی است کمک کنند و نگاه موردی پلیس در خصوص ناهنجاری های اجتماعی، مکمل حرکت های فرهنگی است که دغدغه همه متدینین جامعه را کاهش می دهد.

ناجا در حوزه عفاف و حجاب در کنار نماینده ولی فقیه ایستاده است

سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان در ادامه این دیدار ضمن اشاره به اینکه در استان هرمزگان با مشکلاتی نظیر قاچاق کالا، مواد مخدر و.... روبه رو هستیم، گفت: در ۴ سال گذشته با توانی که در بدنه نیروی انتظامی استان داشتیم، برابر ارزیابی های وزارت کشور، هرمزگان یکی از استان های امن بوده است.

سردار ملکی اذعان داشت: امروز پس از ۲ سال زحمت در نیروی انتظامی و تصویب فرمانده معظم کل قوا و ابلاغ به ناجا و از طرفی مصوبه ریاست محترم جمهور برای اولین بار پلیس در گمرک جمهوری اسلامی در بندر شهید رجایی مستقر شد.

وی در ادامه بیان داشت: بیش از ۵۰ درصد اقتصاد کشور در بندر شهید رجایی رقم می خورد و متأسفانه در این چند سال بیشترین معضل در حوزه قاچاق در همین مبادی رسمی اتفاق افتاده که بحمد اله در سال گذشته حدود ۹۶۵ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق داشته ایم.

سردار ملکی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی هرمزگان در حوزه کشفیات مواد مخدر در رتبه سوم کشور قرار دارد تصریح کرد: تأکیداتی که در تریبون نماز جمعه در حوزه حجاب و عفاف می شود بسیار سازنده و کار ساز است و ما هم به عنوان سربازان ولایت در کنار شما هستیم تا بتوانیم مطالبات مقام معظم رهبری را در این زمینه جوابگو باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز