۵۰۰۰ سند دریانوردی طی چهار ماه اخیر در هرمزگان صادر شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۱:۵۵
کد خبر: ۸۷۷۷۱۸
۵۰۰۰ سند دریانوردی طی چهار ماه اخیر در هرمزگان صادر شد
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: طی چهار ماهه اخیر، بیش از پنج هزار فقره سند دریانوردی در این استان صادرشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "اسماعیل مکی زاده" با بیان اینکه بر اساس کنوانسیون سازمان جهانی کار تمامی دریانوردان باید برای فعالیت حرفه ای خود شناسنامه دریانوردی داشته باشند، اظهار داشت: بر همین اساس، از آغاز سال جاری تا ابتدای مردادماه، یکهزار و 624 فقره شناسنامه دریانوردی در استان هرمزگان صادر شده است.

وی از برگزاری 762 نفر آزمون دریانوردی در این استان سخن به میان آورد و افزود: آزمون های مختلف شایستگی اعم از فرماندهی، افسری عرشه و مهندسی و کاربری شناورهای چوبی و فلزی به صورت ماهانه با نظارت اداره استانداردها و گواهینامه های دریانوردی در سطح استان برگزار می شود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: طی چهار ماه نخست سال جاری، سه هزار و 527 فقره گواهینامه دریانوردی صادر شده که یکهزار و 966 فقره گواهینامه اصلی(گواهینامه تعیین سمت در شناور) و یکهزار و 561 فقره مربوط به گواهینامه های جانبی(آموزش های جنبی از جمله در مباحث ایمنی) بوده است.

مکی زاده در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، در مجموع پنج هزار و151 سند دریانوردی در این استان صادر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز