طی چهارماهه سال ۹۸ محقق شد؛

پرداخت ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۸:۴۸
کد خبر: ۸۷۷۷۷۱
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان گفت: کمیته امداد هرمزگان طی چهارماهه سال جاری، تعداد 855 طرح اشتغال بااعتبار 21 میلیارد و 151 میلیون تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده‌ است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا خسروانی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از طریق اشتغال است، گفت: وام‌های اشتغال این نهاد به‌صورت تخصصی همراه با کارشناسی و نظارت دقیق به مددجویان پرداخت می‌شود که این اقدام باعث پیشگیری از هدر رفت منابع و کمک به ایجاد شغل پایدار برای خانوارهای تحت حمایت‌شده است.

 

وی تصریح کرد: کمیته امداد هرمزگان طی چهارماهه سال جاری، تعداد 855 طرح اشتغال بااعتبار 21 میلیارد و 151 میلیون تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده‌ است.

خسروانی گفت: از مجموع طرح‌های اشتغال اجراشده، تعداد 754 مورد تسهیلات آن‌ها از طریق منابع بانکی به ارزش 20 میلیارد 76 میلیون تومان و 101 مورد از طریق منابع امدادی به ارزش یک میلیارد و 75 میلیون تومان به مددجویان پرداخت‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جاری سهمیه اشتغال‌زایی برای نیازمندان هرمزگانی، هفت هزار و 220 طرح با مبلغ بالغ‌بر 204 میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است که به‌صورت طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های خودکفایی، توان‌افزایی و کار انگیزی اجرا می‌شود.

خسروانی از صاحبان صنایع، مشاغل و اصناف برای کمک به اشتغال مددجویان دعوت به همکاری کرد و گفت: کمیته امداد باهدف ایجاد انگیزه برای کارفرمایان و دفاتر کاریابی و فراهم کردن شغل برای خانوارهای تحت حمایت، بسته‌های تشویقی نیز در نظر گرفته است که مطابق آن برای مدت معین حق بیمه سهم کارفرما، توسط این نهاد، پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز