در روستاهای میناب:

آغاز بازسازی و رفع اتفاقات شبکه توزیع آب

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۳:۴۴
کد خبر: ۸۸۱۵۴۹
آغاز بازسازی و رفع اتفاقات شبکه توزیع آب
مهندس قصمی از شروع عملیات بازسازی و رفع اتفاقات شبکه توزیع آب روستایی شهرستان میناب طی سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، «امین قصمی» در این رابطه افزود: بنا بر اولویت کمیته اضطراری شناسایی و رسیدگی فوری به مشکلات بخش روستایی استان، عملیات تعمیر و رفع شکستگی های شبکه های توزیع آب روستایی از شهرستان میناب آغاز شد که در اولین روز عملیات، تعداد 40 مورد شکستگی در بخش مرکزی و بندزرک با مشارکت تیم اتفاقات آب و فاضلاب شهری و روستایی استان مرتفع گردید.   

وی افزود: در دومین روز بازدید تیم کارشناسی واحد بهره برداری آبفا و آبفار از روستاهای شهرستان میناب نیز، در مجموع 70 مورد شکستگی بر روی شبکه های اصلی و خطوط انتقال آب روستایی این شهرستان شناسایی و رفع شده که عملیات رفع حوادث باقی مانده شبکه ها تا تثبیت نسبی وضعیت شکستگی ها به مدت یک هفته کماکان ادامه خواهد داشت.  

سرپرست آبفاروستایی استان گفت: همچنین کار اصلاح و بازسازی خط ورودی شهر تیرور به زودی آغاز می شود که با انجام این پروژه ضمن جلوگیری از هدررفت آب، مشکل کمبود آب در این شهر به طور کامل رفع می گردد.

قصمی یادآورد شد؛ در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها،  تلاش می کنیم طبق قولی که به مردم دادیم، با تمام توان و ظرفیت خود، سطح خدمات رسانی به روستاهای استان را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه ها و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برسانیم.   

مدیرعامل آبفا استان با بیان اینکه تحقق ارتقاء سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، تاکید کرد؛ با توجه به اینکه اولویت ما رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می کنیم.

شایان ذکر است؛ عملیات رفع حوادث و شکستگی های شبکه و خطوط انتقال در روستاهای جنگان، گودو ،بندزرک، جاده تیاب نصیرایی انجام شده و این روند در روستاهای لردمنجلی، حکمی، دهوسطی ،گلشوار، تیرور و بخش بندزرک همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز