مدیر‌مسوول هفته‌نامه محلی ندای‌اصلاحات در گفتگو با برنا:

ابزارهای جریان آزاد اطلاعات

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۶:۴۸
کد خبر: ۸۸۳۰۴۵

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، روزهایی که گذشت مصادف بود با تجلیل‌های پی‌در‌پی از خبرنگاران، که به بهانه 17 امرداد سالروز پرکشیدن خبرنگار شهید صدا‌ و سیما هر سال رخ می‌دهد.

این وجه تسمیه (به قول اعراب) یا این مناسبت نامگذاری اولین و مهمترین نشانه‌ای است که می‌گوید خبرنگار واقعی برای ثبت واقعیت تا نثار جان هزینه می‌دهد.

اما نیک که بنگرید در پس این تبریک های “یک قِران دو زار” هر ساله، اگر خیلی خوش بین باشیم شاید سالی یکی دو میلیون تومان کارت هدیه باشد و دیگر هیچ.

از تبریک رئیس جمهور و معاون اول ایشان تا تبریک‌های استاندار و مدیران کل، همگی کاغذ ابر و بادی است که چند جمله قشنگ را به برکت روابط عمومی‌هایشان به خبرنگار نسبت می‌دهند. اگر همین الان سه تا پیام تبریک را به هر کدامشان بدهید مطمئن باشید نمی‌دانند کدامش را امضاء کرده‌اند.

مخلص کلام اینکه روز خبرنگار وقتی گرامی است که هیچ نشریه‌ای توقیف و تعطیل نشود و ابزارهای جریان اطلاع رسانی آزاد ، محدود نباشد. هرچند اگر منصف باشیم باید بپذیریم که در دولت تدبیر و امید با تعطیلی حداقلی نشریات و صدور مجوز حداکثری مواجه بوده‌ایم که این جای شکر و امید دارد.

اما ای‌کاش تا این دولت، دولت است و دولت سابق نشده،  توییتر و تلگرام و فیسبوک را به مردم و خبرنگاران پس دهند.

 

حامد ملازاده صادقیون

مدیر‌مسوول هفته‌نامه محلی ندای‌اصلاحات

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز