دکتر همتی بیان کرد:

اجرای برنامه‌های وسیع و متنوع در هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۸:۳۴:۲۴
کد خبر: ۸۸۳۳۶۲
اجرای برنامه‌های وسیع و متنوع در هفته دفاع مقدس
استاندار هرمزگان گفت: با توجه به اینکه امسال کنگره ملی شهدای استان هرمزگان برگزار می‌شود، برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز باید در سطح وسیع و متنوع و با نگاه به کنگره ملی شهدای استان تنظیم و اجرایی شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال کنگره ملی شهدای استان هرمزگان برگزار می‌شود، برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز باید در سطح وسیع و متنوع و با نگاه به کنگره ملی شهدای استان تنظیم و اجرایی شود.

وی ادامه داد: با برگزاری مناسب برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به استقبال کنگره ملی شهدای استان برویم و تا زمان برگزاری این کنگره برنامه ها به صورت مستمر برگزار شود.

استاندار هرمزگان بر لزوم برگزاری منظم برنامه‌های دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در استان به مناسبت این ایام تاکید کرد.

همتی با اشاره به بررسی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در هرمزگان، تصریح کرد: برای حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم و بر این اساس احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز