رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان:

۲۵۰ مُبلغ غدیر به سراسر هرمزگان اعزام می شوند

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۵:۰۹
کد خبر: ۸۸۶۲۲۸
رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان گفت : ۲۵۰ مُبلغ غدیر جهت سخنرانی در مراسم غدیر خم به سراسر هرمزگان اعزام می شوند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام احمد عامری سیاهویی در نشست خبری بمناسبت اجتماع بزرگ غدیریون در جمع خبرنگاران ادامه داد : منبع قدرت کشور و اسلام فطرت و  وجدان پاک مردم ،فرهنگ غدیر و فرهنگ عاشورایی و مهدویت و انتظار  و ولایت مطلقه فقیه ،می باشد.

وی افزود : بنیاد غدیر نمایندگی های زیادی را در سطح کشور دارند که در تمام استانها با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها اداره می شود .

حجت الاسلام عامری سیاهویی با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای غدیر هستند که باشد با منطق و زبان قلم خود آن را به جهانیان برسانند، عنوان کرد :از جمله برنامه های شاخص در استان هرمزگان ،اجتماع عظیم غدیریون می باشد که محل تجمع  مسجد جامع بندر عباس می باشد که شهرداری های مناطق نیز در این امر همکاری دارند.

این مسئول بیان کرد :عصر 28 مراد ماه در بلوار ساحلی پشت فرمانداری برنامه های جالب و متنوعی  را برای کودکان خواهیم داشت تا با فرهنگ غدیر آشنا شوند.

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان خاطر نشان کرد :در شامگاه روز غدیر با همت خیرین ده هزار پرس غذا از مومنین پذیرایی به عمل می آید و فرهنگ اطعام در این روز جای خود را باز کرده است .

وی تصریح کرد : درمانگاه حضرت زهرا ( س) در شهر پیامبر اعظم روز عید غدیر از ۸ صبح ویزیت رایگان توسط متخصصان را ارائه می دهد .

خبرنگار:جمیله دبیری نیا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز