ورود کشتی ۱۷ هزار تنی بهشاد به بندر کاوه قشم

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۰:۴۰
کد خبر: ۸۸۶۸۴۰
ورود کشتی ۱۷ هزار تنی بهشاد به بندر کاوه قشم
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم از ورود کشتی بهشاد (BEHSHAD) به بندر کاوه قشم به منظور بارگیری محموله کلینکر تولید جزیره برای صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کاظم قربانی با اعلام این خبر بیان کرد: کشتی BEHSHAD در مدت زمان پنج  روز (از یکشنبه 27 تا پنجشنبه 31 مردادماه) محموله 22 هزار تنی کلینکر را در بندر کاوه بارگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این چهارمین محموله صادراتی کلینکر است که توسط کشتی بهشاد به سایر کشورها صادر می شود، ادامه داد: این کشتی با وزن تقریبی ۱۷ هزار تُن دارای ۱۷۴ متر طول، ۲۶ متر عرض و ۱۲.۹ متر آبخور است و به کمک ۳۲ خدمه، محموله مذکور را حمل می کند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به فعالیت تجاری و صنعتی بالا در بندر کاوه قشم، عنوان کرد: بنادر جزیره قشم به ویژه بندر کاوه جزو نقاط فعال در حوزه بندری کشور محسوب می شوند.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی بهشاد (BEHSHAD) در ایران و در جزیره قشم ثبت شده و تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسیرهای بین المللی تردد می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز