حاصل تلاش داروسازان، تسکین آلام و شفای دردمندان است

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۰:۱۹
کد خبر: ۸۹۰۱۷۷
حاصل تلاش داروسازان، تسکین آلام و شفای دردمندان است

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ به نام آنکه نامش دوا و ذکرش شفاست: داروسازان در حفظ و بازیابی سلامت که باارزش ترین سرمایه انسانهاست، اهتمام می ورزند و حاصل تلاش و همت والای آنان، زنجیره درمان را کامل می کند و مرهمی بر آلامِ بیماران و موجب شفای همنوعان است.

پنجم شهریور ماه، سالروز ولادت فیلسوف و دانشمند نامی و عالی مقام ایرانی، محمدبن زکریای رازی، فرصتی برای قدردانی از جامعه فرهیخته داروسازان است که به حق در زنجیره عرضه خدمات سلامت، نقشی حیاتی و بی‌بدیل‌ دارند.

 ضمن تبریکِ زادروزِ این دانشمند برجسته کشورمان به جامعه گرانقدر داروسازان به ویژه همکاران توانمند، تلاشگر و ارجمندم در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مقام و جایگاه ارزشمند این عزیزان در کاهش و تسکین آلام دردمندان را صمیمانه ارج نهاده و از زحمات بی شائبه شان در امر خدمت‌رسانی به همنوعان، قدردانی می نمایم.

از درگاه حضرت دوست، برای خدمتگزاران این حوزه آرزوی تندرستی، نیک بختی و کسب توفیق روزافزون دارم؛ امید است داروسازان عزیز ایران زمین، رهروی بزرگان این عرصه باشند و با هم‌افزایی تخصص و تجربه و تلاش، گام‌های بلندتری در حوزه دارو سازی بردارند تا کشورمان در راستای پیشبرد دانش داروسازى، به موفقیت های چشمگیر دست یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز