با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان؛

افتتاح پروژه های شهرستان سیریک

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۷:۵۸:۵۵
کد خبر: ۸۹۰۶۶۰
افتتاح پروژه های شهرستان سیریک
همزمان در هفته دولت پروژه های شهرستان سیریک با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با همراهی مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری استانداری و جمعی دیگر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با استقبال مسئولان محلی به منظور افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان سیریک وارد این شهرستان در شرق استان شد.

 

معاون اقتصادی استاندار هرمزگان در سفر خود به شهرستان سیریک پروژه های متعددی در حوزه‌های آموزشی، عمران شهری، عمران روستایی، برق رسانی،تولیدی ، فرهنگی و ورزشی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار داد.

 دکتر حیدری در بدو ورود به شهرستان سیریک با حضور در محل گلزار شهدای شهر کوهستک ضمن قرائت فاتحه با مقام شامخ شهدای گمنام این شهر ادای احترام نمود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با حضور شهر کوهستک شهرستان سیریک ، ساختمان شهرداری، شورای اسلامی و آتش نشانی این شهر بندری کوهستک را با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت با زیربنای پانصد متر و اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار داد.

 دبیرستان خبرساز شش کلاسه پیامبر اعظم شهر بندری پروژه دیگری بود که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت با اعتباری بیش از میلیارد تومان در شهر بندری سیریک مورد افتتاح قرار داد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در ادامه سفر خود به شهرستان سیریک با حضور در شهر بندری گروک این شهرستان دو طرح عمرانی را در این شهر شامل پروژه های عمرانی شهرداری گروک با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان و بیست و یک پست برق هوایی و یازده کیلومتر شبکه هوایی برق را به نمایندگی از پروژه های شرکت توزیع برق استان با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت مورد بهره برداری قرار داد.

معاون  اقتصادی استاندار هرمزگان در ادامه سفر به شهرستان سیریک صندوق کار آفرینی امید این شهرستان را همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت مورد افتتاح قرار داد.

 دکتر حیدری  در ادامه سفر خود به شهرستان سیریک کلنگ احداث پلاتو و نگارخانه این شهرستان شامل پلاتو نمایش با ظرفیت صد نفر، نگارخانه با ظرفیت ۳۵ قاب عکس ، کلاس آموزش و تمرین، اتاق گریم و اتاق کنترل را با زیربنای پانصد متر و اعتباری بیش از یک میلیارد تومان همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت بر زمین زد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ‌ با حضور در مرکز شهرستان  سیریک دو طرح آموزشی و فرهنگی، شامل دبستان شش کلاسه خیر ساز عبدالرحمانی و مسجد دهکده گردشگری را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

دکتر حیدری معاون اقتصادی استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان سیریک با حضور در نوار ساحلی شهر بندری گروک این شهرستان از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جریان این بازدید گفت: با توجه به وجود نوار ساحلی زیبا در شهر بندری گروک توسعه زیرساخت ها برای افزایش رفاه مردم محلی و گردشگران  در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

 دکتر حیدری در ادامه سفر خود به شهرستان سیریک از روند احداث کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان این شهرستان بازدید بعمل آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جریان این بازدید تصریح کرد: با توجه به اهمیت تکمیل کارخانه خوراک دام،طیور و آبزیان شهرستان سیریک در ایجاد فرصت های جدید شغلی و تامین خوراک مورد نیاز فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذار در حوزه های پرورش آبزیان، دام و طیور در این شهرستان، موانع پیش روی تسریع در تکمیل این پروژه مهم سرمایه‌گذاری به ویژه در زمینه تامین سرمایه در گردش مورد نیاز این واحد تولیدی در کمترین زمان ممکن مرتفع تا کارخانه  تکمیل و وارد چرخه تولید گردد‌‌.

کارخانه دام، طیور و آبزیان شهرستان سیریک با پیشرفت هشتاد درصدی در حال احداث است که با تکمیل آن برای قریب به پنجاه نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز