راه اندازی سامانه جامع نوبت دهی دادگستری

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۰:۱۳
کد خبر: ۹۰۲۸۹۸
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تا پایان شهریور ماه امسال ضمن برگزاری چهارده جلسه دیدار مردمی به مطالبات یکهزار و یکصد و شصت و دو نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی نموده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، تا پایان شهریور ماه امسال ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن برگزاری چهارده جلسه دیدار مردمی به مطالبات یکهزار و یکصد و شصت و دو نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی نموده است.

در جریان برگزاری چهاردهمین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، علی صالحی اظهار داشت: ترویج فرهنگ پاسخگویی به مطالبات مردم برخاسته از اعتقاد به جایگاه خدمت و وظیفه مسئولین است.

وی یادآور شد: امکان ارتباط دو سویه و چهره به چهره میان مردم و مسئولین، موجبات اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، شناسایی و رفع فوری برخی از مشکلات و نواقص و همچنین پاسخگویی صریح و شفاف را فراهم می سازد.

شایان ذکر است : به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مردم، سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی دادگستری هرمزگان به نشانی : dadhrm.ir راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی آنلاین به مراجعین دستگاه قضایی است.

در این سامانه اینترنتی بخش هایی چون نوبت دهی دیدارهای مردمی ، تعیین وقت مراجعه به شعب اجرای احکام حقوقی و کیفری و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب به تفکیک هر یک از حوزه های قضایی استان هرمزگان پیش بینی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز