در نشست فرماندار شهرستان قشم و مدیرکل تعاون و کار هرمزگان مطرح شد

نقش تعاونی های قشم در تولید و اشتغال جزیره

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۰۱:۲۱
کد خبر: ۹۰۳۳۰۵
فرماندار شهرستان قشم با اشاره به فعالیت بیش از 480 تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی در این شهرستان، گفت: تعاونی های این جزیره در تولید و اشتغال نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا نصری با بیان اینکه بسیاری از فعالیتهای اقتصادی شهرستان در قالب تعاونی ها انجام می شود، افزود: برای ساماندهی و رونق دادن به بخش تعاون اقداماتی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: تعاونی های این شهرستان در زنجیره تولید بویژه در بخش صید و صیادی عملکرد خوبی دارند و  کسب دو رتبه برتر ملی در این بخش نشان از فعالیت این تعاونی ها دارد.

نصری در ادامه گفت:  با همکاری و همدلی فرمانداری و اداره کار در بخش اشتغال نیز طرحهای خوبی تصویب شده است.      

در این نشست مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه در این شهرستان 91هزار نفر تحت پوشش تعاونی ها هستند، گفت: تعاونی های قشم  با 67 گرایش در حوزه های مختلف توانمند هستند.

هادی ابراهیمی افزود: بخش تعاون از ظرفیت بسیاری برای ایجاد اشتغال برخوردار است و حمایت و آموزش این بخش نقش مهمی در تحقق اهداف متعالی تعاون دارد.

وی بیان داشت: پایش تعاونی ها در استان و به دنبال آن در شهرستان آغاز شده که در این خصوص تعاونی های مسکن، اتحادیه ها و تعاونی های بالای 100 نفر عضو حسابرسی و بروزرسانی می شوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه خلاء قانونی در تعاونی ها وجود ندارد، اظهارداشت: با بروز رسانی و پایش بخشی از مشکلات تعاونی ها رفع می شود.

وی گفت: قشم با توجه به ظرفیتهای بالایی که در بخش های مختلف دارد می تواند بعنوان تعاون شهر معرفی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز