رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

تداوم حمایت از صنایع و واحدهای صنعتی

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۰:۱۱
کد خبر: ۹۰۴۹۳۸
تداوم حمایت از صنایع و واحدهای صنعتی
دویست و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات کارخانجات آرد استان به ریاست دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، قاسمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دویست و یکمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات کارخانجات آرد استان برگزار شد گفت: گندم، آرد و نان جزو کالاهای اساسی بوده و دارای اهمیت ویژه‌ای است و با توجه به اینکه نیاز اصلی و کالای اساسی مردم محسوب می‌شود، می‌طلبد که با جدیت بیشتری به رفع سریع مشکلات پیش روی تولید این کالای استراتژیک، توجه شود .

قاسمی بر نظارت بیشتر بر واحد ها با همکاری فرمانداری‌ها تاکیدکرد و اظهارداشت: یکی از اولویت‌های اصلی واحدهای تولیدی استان حل مشکلات کارخانجات آرد است که باید با جدیت مسائل پیگیری شود.

وی تاکیدکرد حمایت از صنایع و واحدهای صنعتی باید در راستای تولید و ایجاد اشتغال تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با تاکید بر ضرورت افزایش تولید آرد و گندم آزاد توسط کارخانجات گفت: تامین آرد مصرفی استان امری است که باید با تلاش و همکاری واحدهای تولیدی با کمیت و کیفیت قابل قبول صورت پذیرد.

در ادامه دکتر ایرج حیدری با اشاره به اهمیت فعالیت کارخانجات تولید آرد، عنوان کرد؛کارخانجات تولید آرد با تولید محصول سالم و با کیفیت نقش بسزایی در سبد غذایی خانواده ها دارند و این واحدها تولید محصول سالم و با کیفیت را با جدیت هرچه بیشتر دنبال کنند.

وی با اشاره به دغدغه های صاحبان کارخانجات تولید آرد استان برای افزایش ظرفیت تولید، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید کارخانجات تولید آرد استان می توانند در افزایش ظرفیت های اشتغالزایی و افزایش درآمد این واحدها موثر باشد که با ارائه راهکارهای مناسب باید زمینه افزایش ظرفیت تولید این کارخانجات فراهم گردد.

وی تصریح کرد: برای حمایت از کارخانجات تولید آرد استان برای بروز رسانی تجهیزات و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز با اعطاء تسهیلات ارزان قیمت حمایت می گردد و به دفتر امور اقتصادی استانداری و سازمان صمت استان ماموریت داده شده است این مهم را پیگیری و به سرانجام برسانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر تشدید نظارت ها برای عرضه نان با کیفیت توسط نانوایی های سطح استان، خاطرنشان کرد: نباید کیفیت نان فدای ظاهر و شفافیت آن شود و باید بر میزان سبوسی که در نانوایی استان در فرایند تولید نان مصرف می گردد از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان نظارت دقیقی صورت پذیرد. و در این زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز