فرماندار پارسیان در کمیته اشتغال:

ظرفیتهای مناسب پارسیان برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۷:۱۴
کد خبر: ۹۰۶۵۳۲
فرماندار پارسیان با اشاره به ظرفیت های گردشگری گفت: پارسیان با دارا بودن قابلیت های متنوع طبیعی و تاریخی، ظرفیت مناسبی را جهت بهره برداری مناسب صنعت گردشگری برای سرمایه گذاران فراهم آورده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضاپور در پنجمین جلسه کمیته اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان که با  حضور مدیران دستگاه اجرائی مرتبط، فرماندار و سرمایه گذاران بخش گردشگری با محوریت گردشگری برگزار شد، افزود: خوشبختانه شاهد استقبال خوب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری هستیم و این موضوع مسئولیت مدیران را بیشتر می کند.
در این جلسه، سرمایه گذاران بخش خصوصی حوزه گردشگری مشکلات خود را مطرح کردند.
در این نشست، دبیر کمیته اشتغال و سرمایه گذاری پارسیان گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان، صنعت گردشگری متناسب با سایر حوزه ها پیشرفت نداشته و سرمایه گذاران نگاه خود را به صنعت گردشگری فراتر از ایجاد یک مکان تفریحی باید در نظر بگیرند.
"ادریس دهدار" فعالیت در بخش گردشگری بویژه حوزه دریایی را یکی از پردرآمد ترین و کم ریسک ترین نوع سرمایه گذاری عنوان و خواستار راه اندازی یک اتاق فکر برای کسب و کار های گردشگری با همکاری خود سرمایه گذاران شد.
رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی پارسیان بیان داشت: در حال حاضر 12 طرح گردشگری شامل ایجاد مجتمع های رفاهی، بوم گردی و سفره خانه های سنتی با سرمایه گذاری بیش از30 میلیارد تومان در نواحی ساحلی شهرستان در مراحل اخذ مجوز قرار دارند که نوید بخش آینده ای روشن برای صنعت گردشگری در این شهرستان است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز