مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان:

نیاز امروز کشور ما علم دانش بنیان است

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۵:۴۹
کد خبر: ۹۱۲۵۲۷
دکتر وحید عامری سیاهویی رئیس بنیاد نخبگان استان با حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان، ضمن ابراز خرسندی از برنامه های بسیار خوب بنیاد نخبگان ، گفت: نیاز امروز کشور ما علم دانش بنیان است و فرهنگ سازی جهت کمک به نخبگان علمی یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل نیز می باشد

ایشان ادامه داد: واقفان زیادی به این اداره مراجعه می کنند و جویای موارد قابل وقف می شوند که مشاوران ما زمینه ی وقف علم و فناوری را برای ایشان حتما توضیح می دهند. انشالله که از این موارد وقف هم در این استان ایجاد گردد

این مسئول شعار اصلی اوقاف را "همه واقف باشیم" مطرح کرد و گفت: در قالب انجمن یاوران وقف علم و فناوری که در این اداره کل تشکیل گردیده است، همه ی ما می توانیم کمک هایی هرچند اندک به عرصه های علمی کشورمان بکنیم.

ضمن اشاره به جمله مقام معظم رهبری که فرمودند مدیریت تحولات کشور باید در دست نخبگان حوزوی و دانشگاهی باشد، گفت: با ورود نخبگان به عرصه تغییر و تحولات کلان کشور، می توان جهت گیری صحیح این تحولات را مشاهده نمود.

رئیس بنیاد نخبگان استان ادامه داد: بسیاری از طرح ها و ایده های نخبگان کاربردی، دقیق و در راستای آبادانی و پیشرفت کشور است ولی متاسفانه بودجه های دولتی جوابگوی نیاز آن ها نیست.

دکتر عامری سیاهویی یکی از راه های کمک به نخبگان را استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، بخصوص اوقاف و امور خیریه مطرح کرد و گفت: یکی از اهداف ما در بنیاد نخبگان، فرهنگ سازی وقف در زمینه علم و فناوری است که در این راستا به کمک های همه جانبه اوقاف نیازمندیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز