با حضور مسئولان کشوری؛

آموزشگاه ۱۲ کلاسه همیاری ۲ در شهرستان میناب به بهربرداری رسید

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۰:۵۴
کد خبر: ۹۱۴۲۰۴
آموزشگاه ۱۲ کلاسه همیاری ۲ در شهرستان میناب به بهربرداری رسید
با حضور مسئولان کشوری،استانی وشهرستانی، دومین مدرسه همیاری در فضای 5200 متر مربع با زیربنای 1800 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال دراستان هرمزگان، بنام مدرسه فرزانگان شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان درآئین افتتاح مدرسه همیاری 2 شهرستان میناب گفت: مدرسه همیاری دو از جمله 50 مدرسه ای است که با پیگیری استاندارهرمزگان و همکاری صنایع غرب استان در شهرستان میناب به بهره برداری می رسد.

موسی دادی زاده افزود: مدرسه همیاری 2 شهرستان میناب برای دانش اموزان دختر استعدادهای درخشان فرزانگان دوره اول و دوم با جمعیتی بالغ بر 170 دانش اموز است که شامل بخش هایی نظیر آزمایشگاه، کتابخانه، سمعی بصری، اتاق مطالعه، سرویس بهداشتی، زمین ورزشی و اتاق پرورشی است.

وی ادامه داد: این مدرسه در زمینی به مساحت 5200 متر مربع با زیر بنای 1800 مترمربع ساخته شده است که هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال برای ساخت این آموزشگاه شکیل از جانب شرکت تانا انرژی اختصاص یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: ساخت این آموزشگاه  12 کلاسه از ابتدای اردیبهشت ماه 98 آغاز شد که کمتر از پنج ماه و در مهرماه جاری به بهره برداری رسیده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: بعد ساخت همیاری یک در شهرستان رودان، این دومین مدرسه شرکت تانا انرژی است که در شهرستان میناب ساخته می شود و کار دو مدرسه دیگر نیز در بندرعباس توسط این شرکت آغاز شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز