مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

انعقاد بیش از یکهزار و ششصد قرارداد طرح کارورزی در هرمزگان

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۰:۱۹
کد خبر: ۹۱۹۲۱۳
انعقاد بیش از یکهزار و ششصد قرارداد طرح کارورزی در هرمزگان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از زمان اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی، تاکنون یکهزار و665 قرارداد بین واحد پذیرنده و کارورز منعقد شده است.

 

 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ "هادی ابراهیمی" افزود: هشت هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی استان در سامانه کارورزی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲ هزار و900 نفر واجد شرایط بودند.

وی اظهارکرد: از مجموع ۲ هزار و 900 کارورز واجد شرایط، هزار و 665 نفر در بنگاههای اقتصادی استان آموزش‌های لازم برای ورود به بازار کار را فراگرفتند.

 

طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی باعث افزایش روحیه و انگیزه‌ی کارآفرینی در جوانان شده و سطح مهارت وتجربه‌ی آن‌ها در محیط کار را افزایش می‌دهد که درنهایت با انتقال مهارت و تجربه‌های این افراد به محیط کسب و کار، سرمایه‌ی انسانی تقویت می شود.

 

دوره کارورزی حداقل چهار ماه و حداکثر شش ماه است و در این مدت کمک‌ هزینه و حق بیمه کارورز از سوی دولت پرداخت می‌شود و هیچ هزینه‌ای برای کارفرما به دنبال ندارد و همچنین مشوق‌های بیمه‌ای برای افزایش انگیزه کارفرمایان برای جذب کارورزان در نظر گرفته شده است و به این منظور برای افزایش احتمال جذب این افراد و ماندگاری آن‌ها در محیط کار، در صورت جذب کارورزان در واحد و بنگاه اقتصادی مربوطه، دولت تا ۲ سال ۱۰۰ درصد حق بیمه کارفرما را پرداخت خواهد کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز