مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان بهمن ماه برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱:۳۹
کد خبر: ۹۲۲۸۱۶
هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان بهمن ماه برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ۱۲ لغایت ۱۸ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رضا کمالی زرکانی هفدهمین نمایشگاه کتاب را یک فستیوال بزرگ فرهنگی – هنری توصیف کرد و گفت : از ظرفیت برگزاری نمایشگاه کتاب باید برای معرفی و حضور همه بخش ها و ظرفیت های فرهنگی – هنری استان استفاده کرد.

وی به استقبال بسیار گسترده مردم از نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود : بر اساس ارزیابی های صورت گرفته نمایشگاه کتاب یکی از پربازدید کننده ترین نمایشگاه های استان است و جزء موفق ترین نمایشگاه های کتاب کشور نیز می باشد و باید به ویترین جذاب و زیبا از فرهنگ و هنر هرمزگان تبدیل شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به تبدیل شدن بندرعباس به شهر خلاق از طرف یونسکو اظهار داشت : امسال در بخش جنبی نمایشگاه کتاب ، نمایشگاهی از صنایع دستی و هنرهای بومی و محلی ارایه خواهد شد.

رضا کمالی زرکانی نمایشگاه هفدهم کتاب را ویژه ترین و خاص ترین نمایشگاه در ادوار گذشته دانست و عنوان کرد : امسال به گونه ای برنامه ریزی شده است که انجمن های مختلف فرهنگی – هنری ، نشریات و مطبوعات ، موسسات و آموزشگاه های فرهنگی و هنری و ... در نمایشگاه حضور دارند و در بخش جنبی نیز برنامه های متعدد و جذابی برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز