رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

خدمت رسانی به مردم باید جهادی،انقلابی و بدون حد و مرز باشد

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۰:۵۰
کد خبر: ۹۲۶۴۶۳
خدمت رسانی به مردم باید جهادی،انقلابی و بدون حد و مرز باشد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در نشست با هیات رئیسه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان بندرعباس اعلام کرد: خدمت رسانی بی حد و مرز به مردم باید جهادی و سرلوحه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خلیل قاسمی در جمع هیات رئیسه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بندرعباس گفت: در این برهه تشکل ها باید در شرایط سخت اقتصادی کمک حال مردم باشند.

وی با اشاره به سه شیفته شدن بازرسان سازمان در حوزه نظارت و بازرسی در استان اظهار داشت: انجمن ها نقش اساسی و کلیدی در یاری رساندن به بازرسان و کمک حال مردم در این شرایط باید بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

قاسمی افزود: دغدغه اصلی ما روستا های استان هستند که پیشنهاد می شود از ظرفیت اعضاء انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شوراها و دهیاری ها و حتی هیات امناء مساجد در توجیه و اطلاع رسانی و همکاری با حوزه بازرسی و نظارت در سطح استان داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش کرایه ها اشاره نمود و افزود: وقتی راننده حمل و نقل شهری به حق خود قانع نباشد این هجمه به بقیه واحدها سرایت می کند.

وی مطالبه گری را حق مسلم مردم دانست و از شهروندان خواست: از فروشگاه هایی که برچسب قیمت ندارند خرید نکند و با مشاهده هرگونه تخلف احتمالی با سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان شکایات خود را ثبت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز