در مجمع انتخاباتی هیئت انجمن های ورزشی استان هرمزگان رخ داد:

انتخاب رئیس جدید هیئت استان برای چهار سال اینده

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۸:۰۰
کد خبر: ۹۲۸۹۵۵
انتخاب رئیس جدید هیئت استان برای چهار سال اینده
دوره انتخابات رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان هرمزگان در مجمع انتخاباتی این انجمن در اداره کل ورزش و جوانان استان باحضور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، مدیر کل و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین جمعی از نمایندگان ورزشکاران، مربیان و داوران این هیئت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ غلامعلی محمد علی پور با تبریک هفته بسیج و تشکر از مدیر کل اداره ورزش و جوانان گفت :امیاری از مدیران با سابقه و خوب کشور است که در جاهای مختلف زحمات بسیاری را برای پیشرفت ورزش متحمل شده اند و اکنون در استان هرمزگان این خدمت رسانی را به خوبی مدیریت می کنند.

وی با بیان تبریک به صالحی بابت انتخاب مجدد ریاست هیئت افزود : فدراسیون همیشه تاکید دارد که بار اصلی زحمات بر دوش مسولان و رؤسا و نایب رئیسان در استان هاست که بدون چشم داشت و دریافت حق الزحمه ای و فقط با علاقه قلبی در حوزه ورزش تلاش می‌کنند و باعث می‌شوند نام و رتبه فدراسیون به جایگاه عالی برسد و این قابل تقدیر و افتخاری برای فدراسیون انجمن های ورزشی کشور است.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در ادامه بیان کرد :در ورزش هر مقدار هزینه شود باز هم کم است و ورزش تنها جایی است که گنجایش زیادی در حوزه توسعه ای و سرمایه گذاری دارد.

محمدعلی پور با اشاره به اینکه کشورها و دولت های بزرگ دنیا میلیارد ها دلار هزینه می‌کنند تا شادی را در جامعه بیشتر کنند اطهار کرد : ورزش خنده شادی و هیجان را هم زمان دارد و باعث یک تحرک پذیری در جامعه می شود و این از تاثیرات مهم ورزش برای داشتن جامعه ای سالم است.

وی ادامه داد : با وجود کمبود هایی که در ورزش است باز هم با تلاش همه، هر سال فدراسیون انجمن های ورزشی شاهد رشد 20 درصدی بوده است و توانسته رتبه دوم یا سوم کشوری در بین فدراسیون ها را بدست بیاورد.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور بیان کرد : عمده نفراتی که به رشته های جدید روی می آوردند از خانم ها هستند.

محمدعلی پور در ادامه گفت : تنها فدراسیونی هستیم که تیم های جدید از بانوان را در رشته های جدید کشوری را تشکیل  و برای مسابقات جهانی اعزام کرده و مدالهای خوش رنگی را نیز برای کشور کسب کرده اند.

وی با اشاره به گستردگی رشته های فدراسیون انجمن های ورزشی که در کوه، دریا، ساحل، سالن، خاکی، ماسه، چمن انجام می شود ، افزود : با تمامی کمبود ها و گرانی امکانات رشته های این فدراسیون در سال گذشته رتبه سوم کشور را کسب کرده وامیدوارم با کمک مسئولان این استان و مدیریت اداره ورزش و جوانان و تلاش های مستمر رئیس هیئت استان در تمامی زمینه ها فدراسیون همچون سال های گذشته در پایان سال رتبه ای بالاتر از سومی را در کشور داشته باشد.

در ادامه این نشست مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گفت : با برنامه ریزی هایی که صالحی در طول این مدت داشته است شاهد تحول خوبی در هیئت بوده و این در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

محمدرضا امیاری ادامه داد : ورزش های این هیئت از جذابیت بالایی برخوردار است و این باعث می شود که برای توسعه کمک بیشتری شود.

وی همچنین در پایان از حضور فعال رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور و اعضای مجمع تشکر کرد و گفت : با کمک تیم کاری خوب می‌توان به تمام برنامه ها و اهداف در آینده دست یافت که صالحی تیم حمایتی خوبی دارد.

همچنین در ادامه رئیس هیئت استان با بیان عملکرد کلی از سال قبل و کسب سومین جایگاه نسبت به استان ها دیگر در کشور گفت : این مهم تنها به کمک فعالان و رؤسا و نایب رئیسان آنان در هر رشته بدست آمده است و تنها ما سیم رابطی بین تمام تلاشگران این عرصه و فدراسیون بوده و فعالیت ها و عملکردی آنان را به فدراسیون گزارش داده شده است.

بختیار صالحی همچنین با اشاره به تفاهم نامه این هیئت با اداره آموزش و پرورش استان در خصوص آموزش به دانش آموزان و بهره مندی از فضا های آموزشی برای رسیدن به هدف کلی در ورزش، ادامه داد :در هیئت بنا بر آموزش از پایه گذاشته شد که باید از سنین دبستان با آشنا کردن و جذب کودکان به توسعه ورزش پرداخت و به صورت اصولی آموزش‌ها را آموز‌ داد.

وی افزود : بخشی اصلی و اولیه آموزش استعداد یابی است که در هیئت برای کمک به این مهم امکانات و شرایط ویژه ای برای کمک قرار داده شده است و از تمامی رشته ها خواسته شده تا برنامه های استعداد یابی خود را برای روند هر چه سریعتر به هیئت تحویل دهند.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان خاطر نشان کرد : میزبانی مسابقات خلیج فارس را در این سال به کمک اداره ورزش جوانان در پیش رو است که در 4 رشته هیئت انجمن های ورزشی شرکت دارد.

قابل ذکر است در این مجمع با حداکثر آرا بختیار صالحی رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان هرمزگان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز