مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:

دوغ دلداده فاقد مجوزهای لازم بهداشتی است

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۷:۵۴:۵۶
کد خبر: ۹۳۳۹۳۲
دوغ دلداده فاقد مجوزهای لازم بهداشتی است
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: دوغ دلداده فاقد مجوزههای بهداشتی لازم است، و توزیع آن در استان غیرمجاز می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مهندس ماشاالله مریدی افزود: در بازرسی های صورت گرفته توسط بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی مشاهده گردید دوغ با نام تجاری دلداده که در استان بصورت غیر مجاز توزیع می شود،  فاقد استاندارد ها و مجوزهای لازم بهداشتی می باشد و عرضه این دوغ در مراکز فروش مواد غذایی، غیر مجاز و ممنوع است.

مریدی ابراز کرد: دوغ های فاقد مجوز و نیز دوغ های محلی که شرایط لازم بهداشتی را دارا نیستند؛ توسط بازرسین بهداشت محیط جمع آوری و توقیف می گردند. در همین راستا مراکز فروش لبنیات سنتی در استان نیز با توجه به ضوابط اعلامی وزارت بهداشت و نیز پیرو هماهنگی های انجام شده در استان ساماندهی می شوند و اماکنی که شرایط و ضوابط لازم وزارت بهداشت داشته باشند مجاز به فعالیت خواهند بود.

 مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شهروندان خواست، لبنیات دارای پروانه بهداشتی هستند و در محل هایی که دارای شرایط و پروانه بهداشتی مشغول به فعالیت می باشند؛ خرید نمایند. و در صورت مشاهده مواد غذایی فاقد مشخصات خصوصا دوغ های فاقد مجوز با شماره تلفن  190 وزارت بهداشت تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز